کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران

با بهره برداري از شهرک آبمعدني 2000 نفر مشغول بکار مي شوند

10 دی 1395 ساعت 11:47

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران در افتتاحيه ايستگاه پمپاژ آب شهرک آبمعدني کوهرنگ گفت: با راه اندازي اين واحد مي تواند حداقل زمينه اشتغال تعداد 2000 نفر را فراهم کند.


به گزارش جهانبین نیوز، علي يزداني، معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران در حاشيه افتتاح ايستگاه پمپاژ آب شهرک آبمعدني کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با بيان اينکه اين شهرک صنعتي و بسته بندي آبمعدني کوهرنگ با اعتباري بالغ بر 100 ميليارد ريال سرمايه گذاري شده است افزود: شهرک آبمعدني کوهرنگ با مساحتي 93 هکتاري بالاترين ميزان اشتغال را دارا مي باشد.

يزداني بيان داشت: در اين شهرک بالغ بر 13 قرارداد منعقد شده است که يک واحد آن با اشتغال 50 نفر به بهره برداري رسيده است.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت و مديرعامل سازمان صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي ايران با بيان اينکه سعي خواهد شد با شرايط ويژه از سرمايه گذاران حمايت کنيم و به آنها مجوز داده شود، گفت: دو سرمايه گذار بومي در قالب دو تعاوني با 10 درصد پيش پرداخت و با اقساط 4 ساله و تخفيف تقريبا 80 درصدي مجوز در اختيار آنها قرار گرفته است که اميدواريم هرچه سريعتر  به بهره برداري برسند.

علي يزداني در ادامه افزود: طبق برنامه اگر همه واحدها در اين 93 هکتار که نيمي از آن صنعتي و بقيه فضاهاي عمومي است، راه اندازي شود، پيش بيني مي شود که مي تواند حداقل زمينه اشتغال تعداد 2000 نفر را فراهم کند.

يزداني گفت: در گام اول تاکنون 50 نفر براي يک واحد تکميل شده مشغول هستند.

انتهاي پيام1022ج /610ک

 


کد مطلب: 32456

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32456/بهره-برداري-شهرک-آبمعدني-2000-نفر-مشغول-بکار-مي-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir