۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۲۴۱۴
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل خبرداد:

آزادسازي ماشين هاي گرفتار در گل و لاي توسط راهداران شهرستان اردل

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهر ستان اردل گفت: راهداران شهرستان اردل در حين گشت زني از جاده هاي ارتباطي اين شهرستان ماشين هاي که به علت لغزش جاده در اطراف مسير ها در گل و لاي گير کردند را رهاسازي نمودند.
آزادسازي ماشين هاي گرفتار در گل و لاي توسط راهداران شهرستان اردل
به گزارش جهانبین نیوز، محمد حسين پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: راهداران شهرستان اردل که براي حفاظت از جاده‌هاي اين شهرستان در حالت آماده‌باش هستند تا وضعيت جاده‌ها را کنترل کرده و از بروز حوادث در بارش برف اين هفته جلوگيري کنند در حين اين ماموريت ماشين هاي که به علت لغزش جاده در اطراف مسير ها در گل و لاي گير کردند را رهاسازي نمودند.

حسين پور افزود: در مدت بارش برف و باران در روزهاي اخير عوامل راهداري در جاده‌هاي شهرستان اردل حاضر بوده و در حال حاضر تمامي راه‌هاي اصلي و فرعي بازگشايي شده است.

وي بيان کرد: راهداران شهرستان با تاسي از شعار سال که مقام معظم رهبري فرمودند؛ "اقدام و عمل، اقتصاد مقاومتي" و با تلاش و کوشش مضاعف در راه دستيابي به جاده هايي پوياتر و ايمن تر در اين شرايط ويژه مشغول خدمت رساني به مسافرين و مردم عزيز شهرستان هستند.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۰:۰۳

27 Dec 2019