۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۳۲۳۵۱

پيشکسوتان ورزشي روحيه پهلواني را مرام خود قرار داده اند

رئيس هيات ورزش باستاني و کشتي پهلواني چهار محال و بختياري گفت: پيشکسوتان ورزشي روحيه پهلواني را مرام و منش خود قرارداده اند و از سنين کودکي در گود زورخانه ورزش مي کنند.
پيشکسوتان ورزشي روحيه پهلواني را مرام خود قرار داده اند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، کيومرث هادي پور رئيس هيات ورزش باستاني و کشتي پهلواني استان افزود: اين هيات طي سال جاري در تمامي مناسبت هاي ملي و مذهبي تلاش در اجراي برنامه هاي فرهنگي داشته است.

وي با اشاره به آخرين برنامه هيات در گراميداشت ميلاد باسعادت پيامبر اکرم (ص) اضافه کرد: خوشبختانه عموم مردم استقبال خوبي از اين ورزش و اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي ورزشي در باشگاه ها و زورخانه هاي استان دارند.

هاديپور ارتباط حماسي بين اين ورزش و روحيه جواني را از عوامل توجه جوانان به اين ورزش دانست و گفت: در کنار پيشکسوتان ورزشي که هميشه روحيه پهلواني را مرام و منش خود قرار داده اند ما شاهد حضور جواناني هستيم که از سنين کودکي در گود زورخانه ورزش مي کنند.

وي با اشاره به رويکرد هيات در جذب نوجوانان و نونهالان به اين ورزش گفت: با همت قهرمانان استاني و همراهي بزرگان در حال تلاش براي گسترش و معرفي بيشتر ورزش باستاني و کشتي پهلواني در جامعه و بخصوص مدارس هستيم.

رئيس هيات ورزش باستاني و کشتي پهلواني استان از اجراي برنامه هاي ورزشي بخصوص در ايام و مناسبت هاي ملي مذهبي خبر داد و اضافه کرد: در سطح استان و به مناسبت هاي مختلف شاهد نواختن زنگ زورخانه و حضور اقشار مختلف ورزشکاران هستيم و تلاش خواهيم کرد تا با رايزني با مسئولين استاني نسبت به توسعه و تجهيز اماکن ورزشي مورد نياز در تمامي شهرستان ها اقدام کنيم.

بنابر اعلام هاديپور، استان در زمينه ورزش باستاني و کشتي پهلواني با درخشش قهرمانان خود، داراي رکوردهاي جهاني و ملي مي باشد.

انتهاي پيام1026ج/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۴:۲۳

28 Dec 2019