کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شلمزار:

فتح حلب نقطه آغازي بر نابودي اسرائيل است

26 آذر 1395 ساعت 16:00

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر مهمترين اتفاقات سياسي، فرهنگي و اجتماعي هفته گذشته و رخداد هاي پيش رو در هفته آينده را مورد بحث و بررسي قرار داد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار، حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه هاي نماز جمعه شلمزار و در آستانه ولادت باسعادت حضرت ختم المرسلين صلوات الله عليه و عليهم اجمعين به شرايط تقوا داشتن اشاره کرد و گفت: اصل تقوي بر ترک محرمات الهي و انجام واجبات الهي بنا نهاده شده است که هر کسي در انجام اين دو امر مداومت ورزد انشاء الله داراي تقواي الهي است و از رستگاران است.


امام جمعه شلمزار در ادامه خطبه اول به شرايط انجام کار اشاره کرد و بيان داشت هر کس هر کاري را انجام دهد که اصول، شرايط ، فلسفه و ....آن را نداند ضرر و زيان کرده است و لازم است انسان دست به هر کاري که مي زند فقه آن را بداند و کسي که بدون علم و دانستن مسائل فقهي امور دست به انجام کاري بزند در روايت است که مانند الاغي است که گرد سنگ آسيابي مي چرخد و هيچ پيشرفت و تعالي در کارش نيست.


حجت الاسلام سلطانزاده در آغاز خطبه دوم نماز جمعه شلمزار به روز ۲۶ آذر که روز حمل و نقل نامگذاري شده است اشاره کرد و اين روز را به فعالان اين عرصه خصوصا رانندگان زحمتکش تبريک گفت.
وي با تبريک فرارسيدن ميلاد با سعادت پيامبر اسلام و امام صادق عليه السلام موسس مذهب تشيع به اتفاقات روي داده در زمان ولادت پيامبر اشاره کرد و افزود: شکستن کاخ کسري، خشک شدن درياچه ساوه و خاموشي آتشکده پارس که ۱۰۰۰سال به طور مداوم آتش آن روشن بود نشانه هاي ولادت ختم المرسلين در امپراطوري ايران بود و به واسطه ولادت پيامبر ختمي مرتبت دين اسلام و کاملترين دين الهي با مجموعه اي از دستور العمل هاي جاودان در قالب قرآن معجزه جاويد آن حضرت نازل شد.


امام جمعه شلمزار افزود: متاسفيم که با وجود کتاب الهي قرآن اما برخي هنوز فکر مي کنند براي رشد و تعالي بايد دست نياز به سوي بيگانگان و اجانب دراز کنند.

خطيب جمعه اين هفته شلمزار به روز ۲۷آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه نيز اشاره کردند و ابراز اميد واري کردند حوزه و دانشگاه نه در ساختار که در هدف و آموزش فرهيختگان متعهد و متخصص متحد و يد واحد شوند.


حجت الاسلام سلطانزاده در بررسي اتفاقات هفته گذشته در سطح کشور، ديدار هيئت عراقي با مقام معظم رهبري را تبیین کرد و گفت: مقام معظم رهبري در اين ديدار سه کليد واژه را مورد تاکيد قرار دادند که مردم و مسئولان کشور هم لازم است به اين سه نکته اساسي توجه نمايند که پر بار شدن و ورود تخصص به دانشگاه ها، تقويت نيروي مردمي عراق موسوم به حشد الشعبي و عدم اعتماد به دشمنان خصوصا آمريکا و اسرائيل در انجام امور مهمترين تاکيدات رهبري به هيئت عراقي بود.


امام جمعه شلمزار موضوع شکست برجام و عاقبت نافرجام برجام را نيز مورد بررسي قرار داد و ضمن ابراز تاسف از عهد شکني آمريکا از رو شدن چهره واقعي آمريکا و متحدانش اظهار خرسندي کرد.

وي در پايان سخنانش جشن تکليف پسران در حضور مقام معظم رهبري را نيز الگويي براي همه و در راستاي معنويت بخشيدن به مراسمات و اعياد و جشن ها عنوان نمود.

ديدار رمضان عبدالله در راس هیئت فلسطيني با رهبر انقلاب اسلامي و فتح حلب بدست نيروهاي ارتش سوريه پايان بخش خطبه هاي نماز جمعه امروز شلمزار بود و حجت الاسلام سلطانزاده ضمن اشاره به فرمايشات تاريخي رهبر فرزانه انقلاب در خصوص نابودي اسرائيل گفت: فتح حلب از جهاتي شبيه به آزاد سازي خرمشهر بود و با اين فتح مقدمات فتح نهايي و نابودي اسرائيل آماده مي شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 32194

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32194/فتح-حلب-نقطه-آغازي-نابودي-اسرائيل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir