کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

خدمات کميته امداد اردل به نيازمندان قابل تقدير است

23 آذر 1395 ساعت 13:21

امام جمعه شهر اردل گفت: در راستاي کمک به محرومين و نيازمندان کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل پيشگام بوده که خدمات اين نهاد مقدس قابل تقدير است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در ديدار با خانواده هاي سادات تحت حمايت که با حضور مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل و به مناسبت هفته وحدت صورت گرفت ضمن آشنايي بيشتر با فعاليت هاي اين نهاد، از زحمات و فعاليت هاي کميته امداد در کمک رساني به افراد نيازمند تقدير و تشکر کرد.

سلمان پور با بيان اينکه کميته امداد از بدو تاسيس منشاء خدمات ارزشمندي بوده است، گفت: توجه به فقرا و محرومان از صفات انبياء و کمک به نيازمندان يک وظيفه همگاني است.

وي با اشاره به فعاليت هاي کميته امداد در توانمندي و خودکفايي خانواده هاي تحت حمايت بيان کرد: بهترين راهکار براي مقابله با فقر، توانمندي خانواده هاي تحت حمايت است و توانمندي اقتصادي و فرهنگي بسياري از مشکلات مددجويان را برطرف و از بروز آسيب هاي اجتماعي جلوگيري مي کند.

سلمان پور: حمايت از اقشار آسيپ پذير جامعه وظيفه انساني است که همه آحاد جامعه بايد به اين امر مهم اهتمام ورزند و در اين راستا کميته امداد خدمات ارزنده اي ارائه نموده است.

امام جمعه شهر اردل در اين ديدار ها از خدمات شايسته کميته امداد امام خميني (ره) در ارائه خدمات ويژه به نيازمندان و مددجويان تحت حمايت خود تقدير و تشکر نمود و بيان داشت: اين مهم جز باقيات و صالحات براي افرادي است که در جهت کمک به اقشار ضعيف و کم درآمد جامعه تلاش مي نمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 32139

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32139/خدمات-کميته-امداد-اردل-نيازمندان-قابل-تقدير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir