۰
plusresetminus
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ارتش سوریه تنها با کمک مستشاران ایرانی در حال مقاومت است،گفت:تعدادی از ژنرال‌های ترکیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ویژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند.
اضافه شدن ژنرال‌های ترکیه،عربستان و آمریکا برای کمک به تکفیری‌ها/ ارتش سوریه تنها با کمک ایرانی‌ها مقاومت می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از اضافه شدن ژنرال‌هایی از ایالات‌متحده آمریکا، ترکیه و عربستان در صف تروریست‌های داعشی خبر داد و نتیجه این عملیات مشترک را حادثه خان طومان دانست.

متن این یادداشت به شرح ذیل است:

در حلب، ارتش ترکیه و عربستان با پول‌های قطری و تسلیحات آمریکایی در حمایت از جبهه‌النصره و جیش الفتح و سایر گروه‌های تکفیری کاملاً فعال هستند.آن‌ها مدت بیش از پنج سال است که امنیت و آرامش را از مردم سوریه ربوده و ناامنی را در منطقه گسترش داده‌اند .

اسلحه، مهمات،پول و غذا از مرزهای جنوبی و از بندر اسکندرون ترکیه به دست آن‌ها می‌رسد.همچنین از طریق کشتی از عربستان و قطر به آن‌ها کمک می‌شود.

اخیراً منابع خبری تائید کرده‌اند که تعدادی از ژنرال‌های ترکیه، عربستان و آمریکا که متخصص در جنگ‌های ویژه هستند به تکفیری‌ها اضافه‌شده‌اند و درواقع عملیات خان طومان را آن‌ها هدایت کردند.اکنون موضوع حلب برای عربستان و ترکیه حیثیتی شده بنابراین با تمام توان در آنجا دخالت می‌کنند.در واقع حلب آخرین زورآزمایی مقاومت و متجاوزین است.

در مقابل آن‌ها،ارتش سوریه تنها با کمک مستشاران ایرانی در حال مقاومت است. حمایت‌های روسیه مدت کمی یعنی مدت شش ماه انجام شد و بعداً هم عمدتاً به کشور خود برگشتند، ولی خدای متعال پشتیبان مظلوم است و پیروزی از آن ملت و دولت سوریه و جبهه مقاومت خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۵:۲۷

7 Jan 2020