کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل کميته امدادچهارمحال و بختياري مطرح کرد

توانمندسازي مددجويان، راهبردي ترين هدف کميته امداد است/ اولويت کاري در مراکز نيکوکاري اعتمادسازي است

22 آذر 1395 ساعت 14:00

روند حرکت و توسعه ما در مراکز نيکوکاري اگر بر اساس برنامه ريزي نباشد، عملکرد مثبت و نتيجه پاياني مطلوب نخواهد داشت، بايد به صورت برنامه اي مدون و تنظيم شده عمل کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ علي ملک پور، مديرکل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري در اين نشست گفت: اولويت کاري ما در مراکز نيکوکاري و مجامع خيران، اعتمادسازي باشد، چراکه نتيجه اعتمادسازي ارتباط قوي تر با مردم است، هدف کميته امداد از تشکيل مراکز نيکوکاري مردمي شدن اين نهاد است که براي دستيابي به اين هدف بايد در همه امور سعه صدر داشته باشيم.


مديرکل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه جامعه هدف شبکه نيکوکاري نيازمندان و نيکوکاران هستند و شعار آن «از مردم براي مردم» است، گفت: بهترين اهرمي که در توانمندسازي خانواده مي تواند به بهترين شکل عمل کند، مراکز نيکوکاري و مجامع بانوان خير هستند که توانمندسازي راهبردي ترين هدف کميته امداد در رويکرد جديد است.

وي تاکيد کرد: روند حرکت و توسعه ما در مراکز نيکوکاري اگر بر اساس برنامه ريزي نباشد، عملکرد مثبت و نتيجه پاياني مطلوب نخواهد داشت، بايد به صورت برنامه اي مدون و تنظيم شده عمل کنيم.

ملک پور با اشاره به متناسب بودن ارائه خدمات مراکز نيکوکاري با آداب و رسوم هر محله به خانواده هاي نيازمند آن محله بيان کرد: بايد به مباحث فرهنگي خانواده ها توجه ويژه کرد ک، چراکه نقش بسزايي در توانمندسازي خانواده هاي مددجويان دارد، استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود در جامعه از جمله مؤسسات خيريه در اولويت کاري باشد، اين نهاد به دنبال موازي کاري و رقابت با مؤسسات نيست و از الزامات رفع فقر و محروميت در جامعه تعامل سازنده ، مفيد و مؤثر کميته امداد با مجامع خيران و مراکز نيکوکاري است.

وي با بيان اينکه حضور و نقش پررنگ مراکز نيکوکاري در تمامي برنامه هاي اجتماعي از اصول کاري اين نهاد است، افزود: نگاه ما در مراکز نيکوکاري بايد از سازماني بودن و اداري عمل کردن فاصله بگيرد و انقلابي و جهادي کار کردن در رأس کار قرار گيرد.

مديرکل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري در پايان خاطرنشان کرد: کميته امداد در خصوص توانمندسازي تنها قطع معيشت را انجام مي دهد و بقيه سرفصل ها قابل ارائه خدمت به مددجويان است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 32121

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32121/توانمندسازي-مددجويان-راهبردي-ترين-هدف-کميته-امداد-اولويت-کاري-مراکز-نيکوکاري-اعتمادسازي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir