۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۳۲۰۹۳
امام جمعه لردگان؛

در راس دشمنان نظام اسلامي، آمريكا جنايتكار و شيطان بزرگ است

امام جمعه لردگان گفت: چهره ي منافقانه و خائنانه واقعي آمريکا در اجراي برجام نمايان شد و براي دنيا ثابت شد که آمريکا به تعهدات خود عمل نکرده است .
در راس دشمنان نظام اسلامي، آمريكا جنايتكار و شيطان بزرگ است
به گزارش جهانبین به نقل از  خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام حسن انصاري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن گرامي داشت سالروز امامت حضرت مهدي موعود عجل الله تعالي فرجه الشريف گفت:  آنچه بيش از همه بايد مورد توجه قرار گيرد، زمينه‌سازي امر فرج و ايجاد آمادگي همه‌جانبه براي ياري امام عصر(عج) است .
وي افزود: منتظران واقعي امام زمان(عج) کساني هستند که در عمل و گفتار خود به شيوه قرآن و سيره ائمه معصومين(ع) عمل مي کنند.
انصاري، يکي از بهترين اعمال در زمان غيبت حضرت امام زمان (عج) را تقوي الهي دانست و گفت: تمام وعده هاي خداوند در زمان غيبت امام زمان (عج) محقق واجرائي مي گردند.

حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه دوم به چهره ي واقعي آمريکا اشاره داشت و گفت: در راس دشمنان نظام اسلامي، آمريكا جنايتكار و شيطان بزرگ است و چهره ي منافقانه و خائنانه واقعي آمريکا در اجراي برجام نمايان شد و براي دنيا ثابت شد که آمريکا به تعهدات خودش عمل نکرده است.
خطيب جمعه اين هفته افزود: آمريکا بدبخت ترين مملکت از نظر سياسي، امنيتي و... در جهان است و بارها مقام معظم رهبري به مسئولين امر اشاره داشتند: با مذاكره نمي‌توان به تفاهم و نقاط مشترك رسيد. معظم له فرمودند: اصرار من بر لزوم مذاكره نكردن با آمريكا به‌همين‌دليل است و تجربه ثابت كرده كه آمريكايي‌ها در مذاكرات به‌جاي تفاهم، به‌دنبال تحميل خواسته‌هاي خود هستند كه نمونه بارز آن در همين قضاياي اخير اثبات شده است.

انصاري در خصوص درگيري ها و نزاع هاي دسته جمعي درشهرستان لردگان گفت: مردم در مسائل جزئي با هم در گير نشوند و نيروهاي انتظامي، دادگستري، مسئولين و مردم را به درد سر نيندازند.
وي افزود: يک نفر که گناه کاراست و قتلي را مرتکب مي شود همان يک نفر را مورد مواخذه قرار دهند نه تمام خانواده و زندگي او را آواره و يا به آتش بکشانند، که اين امر در شأن يک انسان نيست.
 
امام جمعه لردگان در خصوص تغيير و تحولات در سطح ادارات شهرستان لردگان گفت: دنبال جابجايي هاي بي مورد نباشيد و يک شخص نالايق را به جاي يک شخص کارآمد نکذاريد، آقايان و دولتمردان هميشه دنبال شايسته سالاري باشند.

خطيب نماز جمعه لردگان، در بخش ديگر سخنان خود به ديدار صميمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي با جمعي از خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم و بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين ديدار اشاره داشت و گفت: اين ديدار صميمانه كه با هدف تجليل و تقدير از خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم صورت‌ گرفته است، نشان از آن دارد كه نظام جمهوري اسلامي و ملت ايران در بالاترين سطح و جايگاه آن و به بهترين شيوه، قدردان جانفشاني و گذشت خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم و كساني هستند كه عزيزان خود را در راه دفاع از حريم دين و امنيت مردم و دور نگه داشتن خطر از مؤمنان، از دست داده‌اند.

انتهاي خبر/630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۱۵

30 Dec 2019