کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رسانه ها نقش موثري در ارتقاي شاخص هاي توسعه اي دارند

17 آذر 1395 ساعت 11:52

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري گفت: اطلاع رساني يکي از مهم ترين نيازهاي تقويت حوزه پژوهش و فناوري است و به همين خاطر رسانه ها نقش مهمي در ارتقاي توسعه اي دارند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر؛ سيامك سليماني دشتكي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري چهارمحال و بختياري اظهار کرد: انعكاس دستاوردهاي پژوهشي و فنآوري چهارمحال و بختياري از طريق رسانه هاي گروهي نقش مهمي در ارتقاي شاخص هاي توسعه اي اين بخش دارد.

وي با اشاره به اينکه هفته پژوهش و فنآوري فرصت بسيار خوبي براي رونمايي از دستاوردهاي جديد است تصريح کرد: هفته پژوهش مي تواند زمان مطلوبي براي ارتقاي ارتباط بين بخش دولتي و خصوصي باشد.

وي بيان داشت: نبود پژوهش در اجراي بسياري پروژه ها در گذشته باعث افزايش نرخ اشتغال، پيدايش ركود و ايجاد شرايط سخت اقتصادي در كشور و استان شده است.

وي با اشاره به اينکه آموزش و پژوهش در کنار يکديگر بايد قرار بگيرند اذعان داشت: لازم است تمامي آموزش دهندگان سيستم آموزشي كشور از پژوهشگران انتخاب شوند.

سليماني دشتكي عنوان داشت: هدايت ساختار آموزشي كشور به سمت و سوي پژوهش محوري يكي از نيازهاي اصلي به منظور دستيابي سريع تر به موفقيت هاي علمي در بحش هاي مختلف محسوب مي شود.

وي خاطرنشان کرد: انجام تحقيقات علمي، پژوهش و فنآوري در حوزه هاي مختلف مهمترين راه خروج از ركود و رسيدن به پيشرفت هاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و عمراني مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 32056

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32056/رسانه-نقش-موثري-ارتقاي-شاخص-هاي-توسعه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir