کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشين بسيج دانشجويي کشور:

حرکت و جنبش‌هاي دانشجويي در کشور کم شده

16 آذر 1395 ساعت 12:07

جانشين بسيج دانشجويي کشور گفت: حرکت و جنبش‌هاي دانشجويي در کشور کم شده چراکه به جاي پرداختن به مفاهيم اصلي جنبش به حاشيه‌ها مي‌پردازيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، مجتبي باستان، جانشين سازمان بسيج دانشجويي کشور در همايش انقلابيون جوان مفاهيم عالي و ويژگي هاي جنبش ها و تشکل هاي دانشجويي را به برشمرد و گفت:روحيه انقلابي‌گري از اهميت فراواني برخوردار است و نبرد بين خير و شر هميشه بوده و ائمه نيز درگير اين موضوع بوده‌اند چراکه سنت الهي بوده است.

جانشين بسيج دانشجويي کشور بيان داشت: مبارزه با استکبار جهاني، برائت از افرادي که عليه اين مرز و بوم و آرمان هاي انقلاب اسلامي با دشمنان خارجي هم صدا و هم دست شدند، برائت از افراد منورالفکري که از ارزش هاي اسلامي فاصله گرفته اند، عدالتخواهي و مبارزه با ظلم از مفاهيم عالي و ويژگي هاي جنبش ها و تشکل هاي دانشجويي است.

اين مقام مسئول افزود: حرکت و جنبش‌هاي دانشجويي در کشور کم شده چراکه به جاي پرداختن به مفاهيم اصلي جنبش به حاشيه‌ها مي‌پردازيم.

وي افزود: برخي به جاي آنکه تلاش بيهوده براي نصب تصاوير افرادي که فتنه گرند و ممنوع التصوير شده اند تلاش خود را صرف رشد علمي و جنبش نرم افزاري و توليد علم و شکافتن مرز دانش نمايند.

وي به ويژگي‌هاي جنبش‌ دانشجويي ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ اشاره و عنوان کرد: اين جنبش خودجوش از روي بصيرت و آگاهي و به دليل روحيه استکبارستيزي، آرمان‌گرايي و عدالت‌خواهي بوده است.

وي تشريح کرد: مملکت ما در پک پيچ تاريخي قرار دارد، از يک طرف با دشمناني که هر روز طراحي‌هاي فراواني انجام مي‌دهند و از طرفي با کساني مواجه هستيم که خسته شده و در حال پياده شدن از قطار انقلاب هستند و دچار روزمرگي و روحيه اشرافي‌گري شده‌اند که قصد دارند انقلاب ما را از مسير اصلي خود خارج کنند.

در پايان کارشناس مسائل راهبردي خطاب به تشکل هاي دانشجويي گفت: به جاي دعوت از افراد معلوم الحال در دانشگاه ها که ارزش واقعي اسلام يا نظام را درک نکرده يا آلزايمر گرفته اند از افراد ارزشي و صاحب نظر استفاده نماييد.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 32038

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32038/حرکت-جنبش-هاي-دانشجويي-کشور-کم-شده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir