کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان خبر داد

اجراي 17 پروژه عمراني محروميت زدايي در شهرستان فارسان

16 آذر 1395 ساعت 11:02

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان از اجراي 17 پروژه عمراني محروميت زدايي توسط بسيج سازندگي شهرستان فارسان در سال جاري خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ موسي انصاري در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: بسيج سازندگي شهرستان فارسان در سال جاري 17 پروژه  عمراني  در امر محروميت زدايي و اردوهاي جهادي برگزار نمود اين طرح ها در حال ساخت و بهره برداري مي باشند.

وي افزود: پروژه هاي در دست اقدام و پايان يافته شامل حصارکشي حسينيه در روستاي اميدآباد و در بخش جونقان ساخت خانه عالم، و حصارکشي حسينيه ها و تکيه ها و.... که با هزينه اي بالغ بر 200 ميليون تومان ساخته و به بهره برداري خواهند رسيد.
 
وي با اشاره به فعاليت‌هاي مثبت جهاد سازندگي گفت: بسيج سازندگي سپاه، نهادي مقدس و بسيار مهم در نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده که با توجه به شرايط اقتصادي جامعه بايد همراه و همگام مردم به دولت در اجراي طرح‌ها کمک کند.

وي اظهار داشت: برخي از نقاط شهرستان هنوز مردم در محروميت به سر مي‌برند که دستگاه‌هاي حمايتي به تنهايي نمي‌توانند اقدامي انجام دهند بلکه بايد خيران و بسيج سازندگي نيز حضور داشته باشند.

وي افزود: واژه بسيج سازندگي همان اقتصاد مقاومتي بوده که مي‌توانند در فراهم کردن انواع زير ساخت‌ها و کمک  به  ساخت راه، مدرسه، و پروژه‌هاي مود نياز جامعه حضور داشته باشند.

وي تصريح کرد: بسيج در عرصه سازندگي نيز بسيار تاثيرگذار بوده و امروز که دشمن تلاش دارد تا ملت ما را از لحاظ اقتصادي در تنگنا قرار دهند با خدمات بسيار مثبت و سازنده خود به ويژه در نقاط محروم براي ايجاد عدالت اجتماعي تلاش مي‌‌کند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 


کد مطلب: 32037

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32037/اجراي-17-پروژه-عمراني-محروميت-زدايي-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir