۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۳۲۰۰۸

سرعت بخشي به توسعه اقتصاد در اولويت کاري ماخواهد بود

استاندار چهار محال و بختياري گفت: در تلاشيم که ابزار لازم براي توسعه اقتصادي چهارمحال و بختياري را به سرعت محيا کنيم.
سرعت بخشي به توسعه اقتصاد در اولويت کاري ماخواهد بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ قاسم سليماني دشتکي استاندار چهار محال و بختياري اظهار کرد: هم دلي و هماهنگي خوبي بين مسئولين وجود دارد و همين امر موجب شده اين استان در بسياري از کارها به پيشرفت خوبي دست پيدا کند.

وي با اشاره به اينکه اين استان توانسته برنامه ششم توسعه را نسبت به استان هاي ديگر زودتر ارائه دهد اظهار کرد: تا کنون توازن منطقه اي و مشاور ملي گرفته ايم و تا پايان سال جاري اين سند ارائه خواهيم داد.

سليماني دشتکي با تاکيد بر اينکه برنامه ريزي هاي با خرد جمعي انجام مي شود عنوان کرد: جلسات متعددي در اين استان تشکيل شده که اکثر آن ها مباحث اقتصادي بوده و نتايج خوبي از اين جلسات گرفته شده است .

استاندار چهار محال و بختياري تحول در زير ساخت هاي امور عمراني به خصوص جاده هاي را تحول در اقتصاد اين استان دانست .

سليماني با اشاره به اينکه اعتبار و پول کافي در اين استان وجود نداشت خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات و بي پولي اقدامات عظيمي از جمله اضافه کردن بزرگراه ها از ۱۱۰ کيلومتر به ۳۱۰ کيلومتر در اين استان انجام شده است.

وي بيان داشت: سعي ما بر اين بود پروژه هايي را در اولويت کاري خود قرار دهيم که از پيشرفت فيزيکي بالايي برخوردار بوده اند.

سليماني دشتکي يادآور شد: کارخانه جات متعددي در سال هاي اخير در اين استان افتتاح و تحول خوبي در سرمايه گذاري بخش خصوصي انجام شد که همين امر در کاهش بيکاري و ايجاد اشتغال بسيار موثر بود.

وي اذعان داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز بايد از مبدا تا مقصد و به صورت قانوني و ريشه اي انجام شود و به اجراي قانون مبارزه با قاچاق کالا در مقصد منحصر نشود.

استاندار چهارمحال و بختياري، با تاکيد بر مبارزه با پديده فساد اقتصادي و تخلف هاي مالي در کشور افزود: دستگاه قضائي بايد اصولي و بي طرف با فساد اقتصادي در کشور برخورد کند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۰:۱۲

25 Jan 2020