کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمانی که بین شهید و شهادت فاصله ایجاد شود، فساد آنجا دامن گیر می شود

7 آذر 1395 ساعت 15:36

مسئول بسيج اساتيد استان با اشاره به جايگاه شهدا در جامعه و نقش مهم آنان حتي پس از شهادتشان، گفت: هر جا که از شهيد و شهادت فاصله اي بوجود آمده، فساد آنجا دامن گير شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، مراسم و آئين آبروي محله، يادواره جهادگر شهيد رستم صادقي، با همراهي و حضور فرمانده و جاشين سپاه ناحيه سامان، فرماندار، فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از مسئولين و اقشار بسيج شهرستان سامان در منزل اين شهيد والا مقام واقع در دهستان چم چنگ از توابع شهرستان سامان برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم، جاشين سپاه ناحيه سامان و جمعي از مسئولين بسيج شهرستان سامان با همراهي اهالي مردم شريف و ولايتمدار دهستان چم چنگ با حضور بر سر تربت پاک شهيد جهادگر رستم صادقي، قرائت فاتحه و عطرافشاني قبر مطهر، اداي احترام کردند.

در بخش ديگري از اين آئين سرهنگ دوم پاسدار عباس رحيمي، فرمانده سپاه ناحيه سامان بهمراه فرماندار، فرمانده نيروي انتظامي و جمعي از مسئولين و اقشار بسيج شهرستان سامان در منزل اين شهيد والا مقام حاضر شده و ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و شهداي عظيم القدر، از مقام شامخ اين شهيد والا مقام تجليل و اداي احترام کرد.

در بخشي از اين آئين معنوي، از همسر و فرزندان شهيد رستم صادقي بواسطه صبر و پايداريشان با اهداء لوح سپاس، قدرداني شد.

در ادامه آئين آبروي محله، يادوراه شهيد رستم صادقي با حضور دکتر بسيج، مسئول بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري و جانشين و برخي از مسئولين سپاه ناحيه سامان در محل مسجد جامع دهستان چم چنگ برگزار شد.

مسئول بسيج اساتيد استان که در جمع اهالي ولايت مدار با اشاره به جايگاه شهدا در جامعه و نقش مهم آنان حتي پس از شهادتشان، گفت: هر جا که از شهيد و شهادت فاصله اي بوجود آمده، فساد آنجا دامن گير شده است.

وي افزود: شهدا آبروي ملتند چرا که عزت و اقتدار ايران اسلامي هم مديون همين شهداست و برما تکليف است که هميشه ياد و خاطره شهدا را گرامي بداريم و هموره با اقدام و عمل در تمام صحنه هاي سازندگي ميهن عزيزمان، ادامه دهنده راه شهيدان و قدردان خانواده هاي معظم آنان باشيم.

بسيج افزود: ارزش هايي که شهدا براي دفاع از ما به يادگار گذاشتند، ايمان ، تقوا، جهاد در تمام عرصه هاي مقاومتي، در سايه اطاعت فرامين ولايت فقيه است و امروز دشمن، دقيقا با تمام توان موجود خود از طريق هاي گوناگون بخصوص جنگ نرم به دنبال آن است فرهنگ جامعه وارزش هايي که ما براي آنها خون داده ايم را دچار تزلزل و آسيب کند که البته مردم ما بخصوص جوانان غيور و مومن ما به لطف الهي و مجهز شدن به بينش و بصيرت کافي، در اين جبهه نيز پيروز ميدان خواهند بود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س


کد مطلب: 31925

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31925/زمانی-بین-شهید-شهادت-فاصله-ایجاد-شود-فساد-آنجا-دامن-گیر-می

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir