کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول بسیج علمی و پژوهشی چهارمحال وبختیاری:

اعطای تسهیلات بلاعوض تا سقف سی میلیون ریال به مبتکرین بسیجی

3 آذر 1395 ساعت 12:09

مسئول بسیج علمی و پژوهشی چهارمحال وبختیاری گفت:از برنامه هاي اصلي مرکز علمی پژوهشی اعطای تسهیلات بلاعوض جهت حمايت و ورود مبتکرین بسیجی به چرخه توليدتا سقف۳۰ ميليون ريال است.


به گزارش جهانبین نیوز، مهدی حق وردي مسئول سازمان بسيج علمي پژوهشي چهارمحال بختياري در گفت و گو با اساتيد برتر گفت: با توجه به نياز حرکت هاي علمي در جامعه و حضور سازمان بسيج در اين عرصه چند سالي است که سازمان بسيج علمي و پژوهشي راه اندازي شده است.

حق وردی  با بیان اینکه این مرکز  در دو حوزه اصلي نظارت ، هماهنگي وافزايش تعامل بين نهاد ها واقشار مختلف فعاليت مي کند، تصریح کرد: از ديگر برنامه هاي سازمان پيگيري و برنامه هاي متمرکز سازماني در جهت افزايش حمايت از مبتکرين، مخترعين و فعالين در حوزه علمي و پژوهشي است.

وی با بيان اينکه در راستاي تکميل زنجيره توليد علم، تبديل ايده به پديده گسستي وجود دارد، گفت: از برنامه هاي اصلي مرکز علمی پژوهشی اعطای تسهیلات بلاعوض جهت حمايت و ورود مبتکرین بسیجی به چرخه توليدتا سقف۳۰ ميليون ريال است.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی چهارمحال وبختیاری افزود: افرادی که مي خواهند وارد حوزه شرکتي شوند قبل از مراکز رشد از آنان حمايت مي شود تا به يک بلوغي برسند ودر سيکل و چرخه تبديل ايده به پديده وارد مراکز رشد دانشگاهي و مراکز حمايتي مثل پارک علم وفناوري شوند.

مسئول بسيج علمي و پژوهشي تاکيد کرد: باتوجه به احساس ضرورت در ورود بسيجيان بسيج محلات به این عرصه ، امسال براي اولين بار به صورت آزمايشي پايگاه علمي بسيج مساجد و محلات در سطح شهرستان شهرکرد افتتاح شد وانشاءالله در برنامه پنج ساله حداقل در هرسال يک پايگاه علمي افتتاح خواهد شد

وي در پايان گفت : هدف اصلي ما تشويق ، چهره سازي معرفي فعالين حوزه علم وفناوري در سازمان بسيج است وبرگزاري اينگونه جشنواره ها در همين راستا است.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 31853

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31853/اعطای-تسهیلات-بلاعوض-سقف-سی-میلیون-ریال-مبتکرین-بسیجی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir