۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۱۷۸۹
امام جمعه شهر فارسان:

يکي از ابتکارات معجزه گونه امام راحل، تشکيل بسيج بود

امام جمعه شهر فارسان گفت: يکي از ابتکارات معجزه گونه امام راحل، آن هم در آغاز انقلاب، تشکيل بسيج در راستاي يکپارچه کردن تمامي اقشار و سليقه ها از اقوام و مذاهب گوناگون کشور جهت دفاع از انقلاب و کشور بود.
يکي از ابتکارات معجزه گونه امام راحل، تشکيل بسيج بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در خطبه هاي اين هفته با اشاره به  نزدیکی به مراسم اربعين گفت: حضور عاشقانه مسلمانان در راهپيمايي بزرگ اربعين، تجلي عزت قدرتمندانه بي نظير شيعي و فرهنگ اصيل اهلبيت عليهم السلام در برابر بدعت ها و انحرافات ديگر مکاتب مادي و فرقه هاي انحرافي خصوصاً وهابيت و تکفيري هايي همچون داعش و قدرت هاي حامي آنان است.

وي با اشاره به نزديک شدن به اربعين امام حسين (ع) خاطرنشان کرد: زيارت اربعين يکي از علامت هاي مومن است و اگر به درستي انجام شود مومن در آرامش بوده و همچنين گريه بر امام حسين (ع) و زيارت اربعين چه از راه دور و چه در کربلا باشد.

وي حضور در پياده روي اربعين امام حسين (ع) را اينگونه بيان کرد: اين پياده روي حال و هواي خاصي دارد خصوصا در برابر فرقه هاي منحرف در جهان اسلام و غيره اين پياده روي نمايش تجلي عزتمندانه، مقتدرانه و هوشمندانه فرهنگ شيعه در جهان است.

وي تصريح کرد: در بين تمامي اعمال و کارهاي خير، تنها عملي که صد در صد هر طور باشد در برزخ و قيامت مورد قبول خداوند است همين مجالس و زيارت و اشک چشم بر شهادت ابي عبدالله است که در اربعين غافل نشويم.

وي به آغاز هفته بسيج اشاره کرد و اظهار داشت: يکي از ابتکارات معجزه گونه امام راحل، آن هم در آغاز انقلاب، تشکيل بسيج در راستاي يکپارچه کردن تمامي اقشار و سليقه ها از اقوام و مذاهب گوناگون کشور جهت دفاع از انقلاب و کشور بود که نتيجه اش را در آن صفا و صميميت تمامي نيروها در دفاع مقدس هشت ساله مشاهده کرديم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۸:۵۶

21 Jan 2020