کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار اردل:

ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني نياز اساسي جامعه امروز است

26 آبان 1395 ساعت 9:57

معاون فرماندار شهرستان اردل گفت: ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني نياز اساسي جامعه امروز است که همه موظفيم براي نهادينه کردن اين فرهنگ تلاش کنيم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل در مراسم زنگ کتاب و کتابخواني در دبيرستان نمونه بهشت آئين شهر اردل با اشاره به آغاز هفته كتاب و جايگاه و اهميت كتاب‌خواني اظهار داشت: از همه دانش‌آموزان مي‌خواهيم كه با خواندن كتاب و نشريات، اطلاعات خود را بيشتر كنند و پيرامون كشور و شهر و محل زندگي خود بيشتر بدانند.

صفري با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري "کتابخواني را جزء کارهاي زندگي بدانيد" اظهار کرد: ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني نياز اساسي جامعه امروز است که همه موظفيم براي نهادينه کردن اين فرهنگ تلاش کنيم.

وي افزود: آنچه که همواره مقام معظم رهبري بر آن تأکيد داشته و دارد، اين است که آحاد جامعه ايران اسلامي بايد مردماني اهل استدلال و تفکر بوده و با کتاب مأنوس باشند و اين از افتخارات نظام است که رهبري چنين فرزانه و حساس به مسائل فرهنگي اجتماع دارد.

معاون فرماندار شهرستان اردل بيان کرد: بامطالعه کتاب است که جوانان مي توانند پيشرفت کنند و دانش آموزان از هر فرصتي براي بالابردن سطح معلومات خود بايد استفاده کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 31752

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31752/ترويج-فرهنگ-کتاب-کتابخواني-نياز-اساسي-جامعه-امروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir