۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۳۱۷۴۷

طرح مقر کتاب در بروجن به اجرا در آمد

مدير خانه قرآن امير المومنين (ع) بروجن گفت: طرح «مقر کتاب» با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخواني در کنار آموزش قرآن در مسجد امير المومنين (ع) و شهرک تازه تاسيس الهيه بروجن به اجرا درآمده است.
طرح مقر کتاب در بروجن به اجرا در آمد
به گزارش جهانبین نیوز، مدير خانه قرآن امير المومنين (ع) بروجن در گفت و گو با کلار، اظهار داشت: طرح «مقر کتاب» با هدف ترويج فرهنگ مطالعه و کتابخواني در کنار آموزش قرآن در مسجد اميرالمومنين (ع) و شهرک تازه تاسيس الهيه بروجن به اجرا درآمده است.

مرضيه مويد با اشاره به فعاليت هاي مقر کتاب، عنوان کرد: افراد فعال در اين مقر به صورت داوطلبانه فعاليت مي کنند و دغدغه آنها خواندن کتاب ها، دسته بندي و در اختيار قرار دادن کتب جذاب در اختيار سنين مختلف است.

وي افزود: تأکيد ما بر اين است که طبق گفته مقام معظم رهبري، مردم کتاب بخرند بخوانند و هديه بدهند که فعاليت مقر کتاب نيز بر همين اساس است.

مويد بيان کرد: يک گروه کتابخوان در حوزه قم تشکيل شده که اقدام به مطالعه کتاب ها در موضوعات مختلف مي کنند و کتاب هاي مفيد را از کتاب هاي ديگر جدا مي کنند.

وي خاطرنشان کرد: گروه کتابخوان تاکنون هزاران کتاب را مطالعه کرده و با اجراي طرح هاي "معلم فهيم"، "نوجوان فهيم"، "يار فهيم"، "همسايه فهيم"، "صدقه کتاب" و "اهداء کتاب" با مراجعه به افراد و خانواده هايي که مشکلاتي در زندگي دارند براي رفع آنها کتاب هايي را در قالب بسته هاي فرهنگي به صورت هديه، تخفيف، امانت و... ارائه مي دهند .

مدير خانه قرآن امير المونين (ع) با بيان اينکه اين مقر زير نظر مقر کتاب قم شروع به فعاليت کرده و ۱۰۰نفر عضو دارد، افزود: مقر کتاب نهادي است مردمي و مخارج خريد اين کتاب ها از طريق جمع آوري نذورات تامين مي شودتا در اختيار کودکان، نوجوانان و جوانان و بانوان قرار گيرد.

گفتني است مقر کتاب فعاليت خود را از ۱۷ آبان ۹۵ در خانه قرآن امير المومنين (ع) شروع کرده و هر هفته دوشنبه ها از ساعت ۱۵ الي ۱۷ آماده ارائه خدمات است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۴۱

28 Dec 2019