کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختياري:

بهره برداري از پروژه هاي نيمه تمام هرچه سريعتر تعيين تکليف شود

24 آبان 1395 ساعت 11:58

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دعوت از سرمايه گذاران داخلي و خارجي به منظور واگذاري پروژه هاي نيمه تمام به آنان با هدف تسريع در تكميل و بهره برداري از اين پروژه ها بايد در دستور كار مسئولان دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري قرار گيرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ قاسم سليماني دشتكي استاندار چهار محال و بختياري در نشست بررسي واگذاري پروژه هاي عمراني نيمه تمامي چهارمحال و بختياري به بخش خصوصي تأكيد كرد: يك هزار و ۱۱۳ پروژه قابل واگذاري و غيرقابل واگذاري به بخش خصوصي در اين استان شناسايي شده كه اين تعداد پروژه ۱۳ هزار و ۷۰۰ ميليارد ريال ارزش دارند.

وي افزود: از اين تعداد ۴۲ پروژه قابليت عرضه به بخش خصوصي را دارند كه اطلاعات آن به همراه مستندات، قوانين و دستورالعمل هاي مربوطه در سايت سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختياري قابل دستيابي است.

سليماني دشتكي تصريح كرد: اهميت و الزامات واگذاري پروژه ها به بخش خصوصي بايد مورد توجه مديران دستگاه هاي اجرايي در چهارمحال و بختياري باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: واگذاري پروژه هاي نيمه تمام به بخش غيردولتي و خصوصي با رعايت قوانين و مقررات بايد تسريع شود.

وي اضافه كرد: دستگاه هاي اجرايي مي توانند از طريق فروش املاك مرغوب و يا واگذاري به بخش خصوصي نسبت به تعيين تكليف پروژه هاي نيمه تمام خود اقدام كنند.

سليماني دشتكي عنوان داشت: در غير اينصورت با توجه به شرايط سخت اقتصادي و مالي كشور دولت قادر به تامين اعتبار براي تكميل و بهره برداري از پروژه هاي نيمه تمام نيست.

وي افزود: البته با تغيير كاربري برخي پروژه ها و ايجاد ارزش افزوده ناشي از فروش آن ها مي توان نسبت به تامين اعتبار لازم براي تكميل و بهره برداري از تعدادي پروژه هاي نيمه تمام در چهارمحال و بختياري اقدام كرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 31716

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31716/بهره-برداري-پروژه-هاي-نيمه-تمام-هرچه-سريعتر-تعيين-تکليف-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir