۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۱۵۱۴
رئيس اداره هواشناسي بروجن خبر داد

ديد افقي در بروجن هفت هزار متر کاهش يافت/حداکثر سرعت باد حدود 70 کيلومتر در ساعت

رئيس اداره هواشناسي بروجن با بيان اين که ديد افقي در شهرستان بروجن تا عمق بيش از هفت کيلومتر کاهش پيدا کرده است، گفت: حداکثر سرعت باد تا اين لحظه حدود 70 کيلومتر در ساعت بوده است.
ديد افقي در بروجن هفت هزار متر کاهش يافت/حداکثر سرعت باد حدود 70 کيلومتر در ساعت
به گزارش جهانبین نیوز، نبي ا... بادست در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: سامانه بارشي که از غرب و شمال غرب وارد کشور شده است استان چهارمحال و بختياري را از بعد از ظهر روز گذشته تحت تاثير قرار داده است.

بادست گفت: براي استان طي ۴۸ ساعت آينده ابرناکي آسمان، وزش باد شديد، خيزش گرد و خاک و کاهش ديد و کيفيت هوا را به همراه دارد.

وي با بيان اين که بعد از ظهر امروز احتمال رعد و برق و بارش پراکنده براي شهرستان بروجن پيش بيني مي شود، گفت: شدت فعاليت بارش اين سامانه در مناطق غربي استان و ارتفاعات کوهرنگ احتمال بارش برف هم وجود دارد.

رئيس اداره هواشناسي بروجن با بيان اين که ديد افقي در شهرستان بروجن تا عمق بيش از هفت کيلومتر کاهش پيدا کرده است، گفت: حداکثر سرعت باد تا اين لحظه حدود ۷۰ کيلومتر در ساعت بوده است.

بادست گفت: امروز براي شهرستان بروجن وزش باد شديد، گرد و خاک، کاهش ديد و کيفيت هوا و احتمال بارش پراکنده باران پيش بيني مي شود.

وي با اشاره به اين که فعاليت اين سامانه در غرب شهرستان خواهد بود و با بيان اين که گرد و غبار و وزش باد همچنان در بيست و ساعت آينده در منطقه حاکم است، گفت: براي روز جمعه گرد و غبار، وزش باد و کاهش محسوس دما پيش بيني مي شود.

رئيس اداره هواشناسي بروجن با بيان اين که اين سامانه اواخر روز پنجشنبه از استان خارج مي شود، گفت: صبح جمعه با خروج اين سامانه از منطقه شاهد کاهش محسوس دما خواهيم بود.

وي گفـت: توصيه مي شود در روزهاي اخير به خاطر کاهش کيفيت هوا افراد سالمند و بيمار در شهر کمتر تردد کنند؛ در ارتفاعات به علت بارش باران عشاير تردد نداشته باشند.

انتهايي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۲:۵۹

27 Dec 2019