۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۱۵۰۳
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

حرکت ضداستکباری 13 آبان، بنیاد استکبار را از ایران برکند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حضور لانه فساد در سایر کشورها مانع از حرکت این ملت‌ها شده اما با حرکت ضداستکباری دانشجویان در روز 13 آبان بنیاد استکبار از ایران کنده شد.
حرکت ضداستکباری 13 آبان، بنیاد استکبار را از ایران برکند
سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رویداد یوم‌الله ۱۳ آبان ۱۳۵۸ از منظر رسالت و خاستگاه یک رخداد بی‌نظیر و بی‌شمار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه این رویداد از سوی امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامیده شد که دلیل آن اهمیت بالای این واقعه بود افزود: ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تاریخ ایران است که هرکدام تاثیر شرگرفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی داشتند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به تاثیرات مهم این ایام و نقش بی‌بدیل دانش‌آموزان و دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی، باعث شد روند تکاملی انقلاب تسریع شود.

سردار محمدسلیمانی بیان داشت: 13 آبان باعث شد حرکت ضداستکباری را در جهان آغاز کنیم و امروز که بیش از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد تاثیرات حضور لانه فساد در سایر کشورها را شاهد هستیم که در هر جایی حضور داشته مانع از حرکت ملت‌ها و کشورها شده اما با حرکت ضداستکباری دانشجویان بنیاد استکبار از ایران کنده شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهدا با تمام وجود به انسان‌های آزاده و جهانیان اثبات کردن که زیربار ظلم نمی‌رویم، ذلت نمی‌پذیریم تاکید کرد: همه ما حاضریم با همه وجود با استکبار مبارزه کرده و در مقابل استکبار تا آخرین نفس می‌ایستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیام ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار در همه شئون جامعه قابل مشاهده است و حضور در دفاع از جبهه مقاومت اسلامی تحت عناوین مدافعین حرم به معنای ادامه مبارزه با استکبار جهانی است و امیدواریم پیامی که حاصل خون شهداست را به خوبی به آیندگان انتقال دهیم.

سردار محمدسلیمانی گفت: اگر براساس سه عامل اسلام، ولایت، همدلی و وحدت مجتمع شویم، آمریکا که هیچ اگر همه دنیا در مقابل ما بایستند نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۸:۲۳

29 Dec 2019