۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۳۱۵۰۱

جنگلها در آتش بي توجهي مي سوزند/لزوم آمادگي مسئولين در پيشگيري از آتش سوزي

مدير کل محيط زيست چهار محال و بختياري گفت:خشکسالي هاي اخير موجب بروز آتش سوزي هاي احتمالي در مناطق جنگلي مي شود که در همين راستا 10 درستگاه اطفاء حريق از يوي محيط زيست چهار محال و بختياري خريداري شده است.
جنگلها در آتش بي توجهي مي سوزند/لزوم آمادگي مسئولين در پيشگيري از آتش سوزي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ، شهرام احمدي مدير کل محيط زيست چهار محال و بختياري با اشاره به کاهش بارندگي در سالهاي اخير گفت: خشکسالي موجب بروز آتش سوزي هاي احتمالي در مناطق جنگلي و منابع طبيعي خواهد شد که مسئولان و مردم بايد در اين زمينه آمادگي لازم را داشته باشند.

وي بيان کرد: به دليل افزايش ورود مردم شهرستان و شهرهاي تابعه به مناطق تفريحي و گردشگري؛ مردم و مسئولان بايد در اين زمينه مراقبتهاي لازم در پيشگيري از آتش سوزي و در صورت بروز حادثه سرعت عمل در مهار حريق را داش ته باشند.

احمدي بيان داشت: به دليل کوهستاني و صعب العبور بودن مناطق تحت مديريت حفاظت محيط زيست در استان، براي اولين بار در کشور براي ساماندهي و استفاده ار کمک هاي مردمي بخصوص دهياري ها و داوطلباني که قصد اطفاء حريق هاي را احتمالي دارند شامل اعضاي سازمان هاي مردم نهاد و گروه هاي کوه نوردي تمهيداتي انديشيده شد.

وي اذعان داشت: در استان نوعي از دستگاه اطفاء حريق خودرويي بومي سازي شد و هم اکنون ۱۰ دستگاه آن از طريق ستاد مديريت بحران استانداري در اختيار اين اداره کل قرار گرفت.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۲:۲۱

24 Jan 2020