کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد:

۱۳ آبان یعنی روز اعلام پایداری ملت در برابر آمریکا

11 آبان 1395 ساعت 12:25

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: سیزدهم آبان یعنی روزتجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ما و روز اعلام پایداری ملت در برابر آمریکاست.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار بام ایران خبر اظهار کرد: در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز همه ما بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد ضمن شرکت گسترده در راهپیمای ۱۳ آبان خشم و انزجار خود را به استکبار جهانی اعلام می داریم.

وی تصریح کرد: در حالی که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به روزهای سرنوشت سازی نزدیک می‌شد همه اقشار مردم ایران از زن و مرد و پیر و جوان، سعی در ایفا کردن نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی داشتند، در این میان دانش‌آموزان و نوجوانان شور و حال دیگری داشتند.

مولوی ادامه داد: دانش‌آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند، به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.

وی یادآور شد: به خاطر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز، این روز در تاریخ انقلاب اسلامی به نام روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده است.

وی اذعان داشت: روز پنج شنبه ۱۳ آبان ماه طبق روال گذشته جهت راهپیمایی عظیم از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان ۱۲ محرم به سمت امام زادگان دو خاتون راهپمایی را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 31465

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31465/۱۳-آبان-یعنی-روز-اعلام-پایداری-ملت-برابر-آمریکا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir