کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفت چشمه گزارش مي دهد:

توقف ساخت مسجد امام حسين(ع) شهر اردل بدليل نبود بودجه

8 آبان 1395 ساعت 13:15

مسجد امام حسين(ع) از قديمي ترين مسجد شهر اردل مي باشد که حدود بيست سال کم و بيش بدون ساخت و ساز باقي مانده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مسجد پناهگاه مؤمنان است؛ پناهگاهي که انسان در آن از دغدغه و اضطراب فاصله مي گيرد و به آرامش و سکون دست مي يابد.

مسجد با ايجاد آشنايي و پيوند ميان مؤمنين با نخبگان و صالحان جامعه، بستر بسيار مناسبي براي پرورش و تربيت جنبه هاي روحي و رواني فرد فراهم مي‌کند.

حضور عموم مردم به‌ويژه جوانان و نوجوانان در مساجد، روند پذيرش و درک و فهم ابعاد مختلف دين مبين اسلام را فراهم کرده و باعث مي‌شود جامعه پذيري ديني ايشان به درستي و با سرعت بيشتري شکل بگيرد.

با اين تفاصيل يکي از مساجدي که در مرکز شهر اردل و مي تواند بهترين مرکز فرهنگي در برابر توطئه هاي جنگ نرم دشمنان باشد مسجد امام حسين(ع) از قديمي ترين مسجد شهر اردل است که حدود بيست سال کم و بيش بدون ساخت و ساز باقي مانده است.

تعدادي از مردم و اهالي مسجد امام حسين(ع) از نبود جا و فضاي کافي در مسجد براي ايام محرم و عزاداريها و اعياد و ماه رمضان گله مندند و از مسئولين استاني و کشوري خواستند تا براي ساخت و ساز اين مسجد چاره اي بجويند.
ظهراب انصاري يکي از هيئت امناي اين مسجد در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اعلام کرد که بودجه براي ساخت و ساز مسجد کافي نبوده و نياز به کمک مردم و خيرين استاني و کشوري داريم اميدوارم بتوانيم اين مکان مقدس را به اتمام برسانيم.
به اطلاع کليه خيرين و مردم مي رسانم که باتوجه به اينکه بخشي از بودجه اين مسجد توسط مردم تامين شده است لذا براي تکميل اين پروژه مسجد نيازمند مساعدت شما بزرگواران مي باشيم و براي مشارکت در اين امر مهم و خداپسندانه کمک هاي نقدي خود را به شماره حساب ۰۱۱۰۳۵۹۶۷۲۰۰۴ نزد بانک ملي يا با اخد رسيد تحويل اعضاي هيئت امناي مسجد نماييد. تلفن تماس: ۰۹۱۳۷۲۱۴۶۶۱ (انصاري) تماس حاصل فرمائيد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 31417

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31417/توقف-ساخت-مسجد-امام-حسين-ع-شهر-اردل-بدليل-نبود-بودجه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir