کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هم زمان با اربعين حسيني:

اعزام هشت هزار نفر زائر چهارمحالي به کربلاي معلي

28 مهر 1395 ساعت 13:08

استاندار چهار محال و بختياري گفت: سال گذشته براي اربعين حسيني ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از چهارمحال و بختياري به كربلا اعزام شدند و پيش بيني مي شود اين تعداد امسال به هشت هزار نفر برسد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ قاسم سليماني دشتكي ستاندار چهارمحال و بختياري در ستاد اربعين حسيني چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: اين تعداد زائر به مدت ۱۵ روز و در هر روز به ۱۰ هزار زائر در قالب پذيرايي و اسكان خدمات رساني مي شود.

وي افزود: همزمان با فرا رسيدن اربعين حسيني پذيرايي از ۱۵۰ هزار زائر عتبات عاليات بر عهده اين استان است.

سليماني دشتكي تصريح كرد: استفاده از امكانات مجود دستگاه هاي اجرايي، بهره گيري از كمك هاي خيري و صرفه جويي در هزينه ها در دستور كار متوليان امر باشد.

وي بيان داشت: به منظور تسهيل در خدمات رساني به زائران حسيني در سال هاي آينده بايد احداث زائرسراي چهارمحال و بختياري در مسير كربلا مورد توجه و پيگيري مسئولان دستگاه هاي اجرايي متولي قرار گيرد.

مديركل دفتر مديريت بحران استانداري چهارمحال و بختياري نيز گفت: هماهنگي هايي با مسئولان استانداري كربلا براي استقرار گروه خدمات رسان اين استان به زائران اربعين حسيني در يك ورزشگاه انجام شده است.

ستاد فرهادي اضافه كرد: زائران چهارمحال و بختياري براي اعزام به كربلا بايد از مرز چذابه عبور كنند.

مديركل دفتر امنيتي و انتظامي استانداري چهارمحال و بختياري هم گفت: تاكنون دو دستگاه نانوايي سيار، ۱۷ دستگاه كاميون، ۲۰ هزار ليتر سوخت گازوئيل، يك دستگاه تانكر حمل آب آشاميدني و يك تن ذغال از سوي دستگاه هاي اجرايي استان براي اعزام به كربلا آماده شده است.

حسنعلي ملك محمدي اظهار كرد: عملكرد ستاد عتبات عاليات چهارمحال و بختياري در خدمات رساني به زائران حسيني در سال قبل مطلوب بوده و براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته خدمات رساني در امسال بهتر مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 31247

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31247/اعزام-هشت-هزار-نفر-زائر-چهارمحالي-کربلاي-معلي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir