کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خدبجه ربيعي بر تسريع در پيشرفت پروژه پتروشيمي بروجن تاکيد کرد

27 مهر 1395 ساعت 13:09

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي بر لزوم تسريع در پيشرفت پروژه پتروشيمي بروجن و تامين و تخصيص اعتبار لازم براي اجراي عمليات انتقال اتيلن غرب براي اين پروژه تاكيد کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، خديجه ربيعي در گفت و گو با کلار، ضمن اشاره به تذکر کتبي در خصوص پروژه پتروشيمي بروجن به وزير نفت و همچنين مكاتبات و پيگيريهاي لازم، اظهار داشت: پتروشيمي بروجن توليد پلي اتيلن سنگين و پلي پروپيلن را در بر خواهد گرفت.

وي با اشاره به برگزاري جلسه رفع موانع و مشكلات تكميل و راه اندازي اين پروژه با حضور معاونت مديريت برنامه و بودجه كشور، استاندار چهارمحال و بختياري و نمايندگان هلدينگ پتروشيمي شركت ايرانيان در سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، گفت: در اين نشست بر لزوم تسريع در پيشرفت و تامين و تخصيص اعتبار لازم براي اجراي عمليات انتقال اتيلن غرب به بروجن تاكيد شد.

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: با توجه به مصوبه هيات وزيران از سال ١٣٨١ در راستاي توسعه بخشي مناطق كمتر توسعه يافته و با توجه به اينكه پتروشيمي بروجن از تاكيدات رئيس جمهور طي سفر استاني، مصوبه هيات وزيران و مطالبه به حق مردم بروجن است بايد توجه وافري براي پيشبرد آن صورت گيرد.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 31236

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31236/خدبجه-ربيعي-تسريع-پيشرفت-پروژه-پتروشيمي-بروجن-تاکيد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir