کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل کتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري؛

انجمن کتابخانه ها بازويي توانمند در حل مشکلات کتابخانه ها

26 مهر 1395 ساعت 12:49

مديرکل کتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري در دومين جلسه کارگروه مهندسي دستور جلسات انجمن بر تشکيل انجمن کتابخانه ها به عنوان بازويي توانمند در حل مشکلات کتابخانه ها و توسعه فرهنگ کتابخواني تأکيد کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ فرهاد خليل مقدم مديرکل نهاد کتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري بار ديگر بر اهميت تشکيل کارگروه ها به ويژه کارگروه مهندسي دستور جلسات انجمن اشاره کرد و بيان داشت: برگزاري جلسه خوب و باکيفيت انجمن کتابخانه ها در پيشبرد اهداف بسيار با اهميت است چراکه مي تواند در حل مشکلات کتابخانه ها و توسعه فرهنگ کتابخواني به عنوان بازويي توانمند عمل کند لذا شايسته است در اين کارگروه در خصوص چگونگي ارتقا سطح کيفي جلسات انجمن راهکارهاي اصولي و کارشناسي ارائه گردد.

وي استفاده از راهکار تشويق را جهت کيفي سازي و ترقيب حضور پربار اعضا موثر دانست و عنوان کرد: روساي شهرستان ها و مسئولين کتابخانه ها بايد در جهت ارتباط و تعامل سازنده با اعضاي انجمن و ساير دستگاه ها در جهت تسهيل روند پيگيري امور و حل مشکلات همت کنند.

در ادامه اعضا کارگروه انجمن کتابخانه ها هر يک در خصوص دستور جلسه به بحث و تبادل نظر پرداخته و در نهايت بندهايي جهت اجرا مصوب گرديد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 31205

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/31205/انجمن-کتابخانه-بازويي-توانمند-حل-مشکلات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir