۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۳۰۸۹۷
جشن عاطفه ها سرمشق محبت بر دفتر سپيد دلها

جشن عاطفه ها در کوهرنگ برگزار شد+تصاویر

جشن عاطفه‌ها با هدف ياري رساندن به کودکان و دانش آموزان نيازمند با همکاري آموزش وپرورش و کميته امداد امام خميني (ره) در مدارس شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
جشن عاطفه ها در کوهرنگ برگزار شد+تصاویر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، جشن عاطفه‌ها با هدف ياري رساندن به کودکان و دانش آموزان نيازمند، در مدارس شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
 
در اين مراسم که با حضور مسئولان شهرستان کوهرنگ برگزار شد دانش آموزان هداياي مالي خود را که به منظور کمک به دانش آموزان نيازمند جمع آوري کرده بودند به مسئولان جمع‌آوري کمک‌ها تقديم کردند.
 
فرماندار شهرستان کوهرنگ در اين مراسم اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان نيازمند و انجام فعاليت‌هاي فرهنگي براي ترويج فرهنگ انفاق و کمک به همنوعان در جامعه برگزار شده و انتظار مي‌رود که دانش آموزان و والدين آنها اين فرهنگ اسلامي را در خانواده‌ها نهادينه کنند.

زمانپور افزود: دين اسلام همواره راهنماي جامع و کامل حقوق متقابل انسان‌هاست و حتي حقوق ساير جانداران نيز در اسلام روشن شده و مسلمانان مکلف به اجراي آن هستند.
مدير کميته امداد امام خميني (ره) نيز ضمن تقدير از حضور همه مسئولين اضافه کرد: جشن عاطفه‌ها مراسمي براي ترويج سنت انفاق در جامعه و گسترش حس نوع دوستي بوده و يکي از سنت‌هاي حسنه در دين مبين اسلام است.
 
معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان نيز خاطرنشان کرد: فرهنگ انفاق يکي از مهمترين ارکان دين اسلام است که در دل هر فرد مسلماني نهادينه شده و با نواختن زنگ عاطفه‌ها مي توان براي گسترش اين سنت حسنه اقدام کرد.
 
صفر موسايي ادامه داد: احترام و کرامت انساني بايد در بذل و بخشش حفظ شده و هنگام کمک به انسان‌هاي نيازمند دقت شود که عزت و کرامت آنها خدشه دار نشود.
 
 

انتهاي پيام1026/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۳:۴۴

2 Jan 2020