کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان؛

احياي امر به معروف و نهي از منکر، اصلي ترين هدف قيام امام حسين (ع) بود

سایت خبری سلام لردگان , 9 مهر 1395 ساعت 15:01

امام جمعه شهرستان لردگان گفت: انتقال و تبيين ارزش ها ، مفاهيم و فلسفه قيام عاشورا و امام حسين(ع) مهمترين وظيفه مداحان در برگزاري آيين هاي ويژه بزرگداشت محرم و صفر است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان؛ حجت السلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: زندگي ائمه اطهار براي ما الگوست اگر ما پيرو ائمه اطهار هستيم بايد به دستورات آنها توجه کنيم  تا از انحرافات و مشکلات زندگي نجات پيدا کنيم .

امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان ضمن تسليت فرا رسيدن ماه محرم ، يکي از عناصر بسيار تاثير گذار در قيام کربلا را مسئله امر به معروف و نهي از منکر خواند و اظهار داشت: امر به معروف و نهي از منکر آنقدر ارزش و اهميت دارد که امام حسين(ع) جان خود ، فرزندان و يارانش را در اين راه داد.

امام جمعه شهرستان لردگان گفت: انتقال و تبيين ارزش ها، مفاهيم و فلسفه قيام عاشورا و امام حسين(ع) مهمترين وظيفه مداحان در برگزاري آيين هاي ويژه بزرگداشت محرم و صفر است.

وي اظهار داشت: امر به معروف و نهي از منکر آنقدر ارزش و اهميت دارد که امام حسين(ع) جان خود، فرزندان و يارانش را در اين راه داد.
خطيب نماز جمعه لردگان، احياي امر به معروف و نهي از منکر، اصلي ترين هدف قيام امام حسين (ع) بود .

انصاري به روز سيزدهم مهر‌ماه به‌عنوان روز نيروى انتظامى و آغاز هفته بزرگداشت ناجا اشاره داشت و گفت: نيروي انتظامي به ‌عنوان يكى از اركان مهم حفظ نظم و امنيت داخلى و دفاع از ارزشهاى انقلاب در داخل كشور در بعد از پيروزى انقلاب به اين مجموعه افزوده شد.
وي خاطر نشان ساخت: يكى از پايه‌هاى امنيت ملى جمهورى اسلامى ايران، تأمين امنيت انتظامى است كه بر عهده نيروى انتظامى جمهورى اسلامى ايران نهاده شده است. ايران كشورى در حال توسعه است و احتمال آسيب‌پذيرى امنيت ملى آن از طرف مسائل داخلى وجود دارد.

انتهاي پيام/630 ل


کد مطلب: 30871

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30871/احياي-امر-معروف-نهي-منکر-اصلي-ترين-هدف-قيام-امام-حسين-ع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir