کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

ويزيت رايگان دندانپزشکي در روستاي محروم لشتر

6 مهر 1395 ساعت 12:42

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، ويزيت، معاينه و خدمات دندانپزشکي در رو ستاي محروم لشتر ديناران به صورت رايگان ارائه شد.


به گزارش جهانبین نیوز، مهندس اسماعيل اميدي اردلي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در حاشيه اعزام تيم دندانپزشکي کانون بسبج جامعه پزشکي شهرستان به روستاي محروم لشتر اين شهرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: در چند سال اخير و با اجرايي شدن سياست‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از نظر کمي و کيفي، کارها و فعاليت‌هاي ارزشمندي براي دسترسي مردم به بهداشت و درمان صورت گرفته است.

اميدي اظهار کرد: در دندانپزشکي، پيشگيري اهميت و ارزش بسياري داشته و اين موضوع بايد به طور ويژه مورد توجه قرار گيرد.

وي آموزش مؤثر بهداشت دهان و دندان را بهترين و آسان‌ترين راه براي تأمين سلامت دهان و دندان افراد جامعه عنوان کرد.

اين مسئول افزود: هزينه درمان‌هاي دندانپزشکي بسيار بالا بوده و اين مسئله سبب مي‌شود که عده زيادي از اقشار کم درآمد و افراد ساکن در روستاها و مناطق محروم، از خدمات درماني دندانپزشکي محروم باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با اشاره به اهميت ارائه خدمات دندان‌پزشکي مطلوب به عموم مردم جامعه تصريح کرد: به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس، شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل ارائه خدمات دندانپزشکي عمومي به‌صورت رايگان در برخي روستاهاي محروم منطقه ديناران اين شهرستان را اجرايي کرده است.

اميدي بيان کرد: در اين راستا تيم دندانپزشکي کانون بسبج جامعه پزشکي شهرستان اردل با استقرار در روستاهاي محروم، خدمات متعدد مانند ويزيت، معاينه، شستشو و در موارد مورد نياز و بنابر تشخيص، کشيدن دندان را به صورت رايگان انجام مي‌دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 30825

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30825/ويزيت-رايگان-دندانپزشکي-روستاي-محروم-لشتر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir