کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر حوزه‌های علیمه استان چهارمحال و بختیاری:

در جامعه‌ای که هنوز پیکر شهدا تشیع می‌شود، برگزاری کنسرت‌ها توجیهی ندارد

5 مهر 1395 ساعت 17:17

مدیر حوزه‌های علیمه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در جامعه‌ای اسلامی که هنوز پیکر مطهر شهدا تشیع می‌شود، گاهی شاهد بعضی برنامه‌ها به بهانه‌های خاص هستیم که اصلا زیبنده و قابل قبول نیست.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتید برتر، حجت السلام احمدی مدیر حوزه های علیمه استان چهارمحال و بختیاری در اجتماع اعتراض طلاب در حوزه علمیه امامیه شهرکرد اظهار کرد: وضعیتی که مشاهده می‌شود در ابعاد مختلف فرهنگی جامعه و بویژه اجرای کنسرت‌ها نگران‌کننده است و جای نگرانی، جای نصیحت، جای اعتراض و جای نهی از منکر  دارد.

وی افزود: در جامعه‌ای اسلامی که هنوز پیکر مطهر شهدا تشیع می‌شود، گاهی شاهد بعضی برنامه‌ها به بهانه‌های خاص هستیم که اصلا زیبنده و قابل قبول نیست.

احمدی تاکید کرد: با چه مجوزهایی این کار صورت می‌پذیرد، اینکه یک مسئول حق امضا دارد این می شود مجوز، این جلسات تا طبق شرع اسلام نباشد هیچ مجوزی ندارد و هیچ کسی حق امضا ندارد تا طبق قانون نباشد.

حجت الاسلام احمدی گفت: اینکه می‌گویند کنسرت‌ها با مجوز برگزار می‌شود اصلا قابل قبول نیست، با کدام مجوز، چه کسی مجوز صادر می‌کند برای اختلاط زن و مرد، دختر و پسر.

وی افزود: به قول خود آقایان این‌ها حاشیه جلسات هستند، این حواشی که خیلی مهم‌تر از اصل شده است، این حاشیه‌ها مرموزانه و مغرضانه است و نه‌تنها حواشی که شرکت بعضی از افراد در کنسرت‌ها نیز مرموزانه است.

احمدی با اشاره به جهت‌دار افرادی که در این جلسات شرکت می‌کنند خاطرنشان کرد: اینها با برنامه می‌آیند، و این را مسئولان باید پاسخ بدهند.

مدیر حوزه های علیمه استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این چنین جلسات عمومی نه‌تنها در نظام مقدس جمهوری اسلامی با حاکمیت این نظام مقدس شایسته نیست بلکه قانونی هم نبوده و نیاز است به این موضوع رسیدگی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه بدحجابی، کشف حجاب و برنامه‌های خاصی که بعضا در این جلسات شاهد آن هستیم باعث شکستن حریم‌ها شده و این را نی‌توان با بهانه شادی توجیه کرد.

مدیر حوزه‌های استان افزود: متاسفانه این راهی است که دشمن انتخاب کرده است .

وی تاکید کرد: دست دشمن در چنین حوادثی بسیار مشهود است چون دشمن دارد برای بهره‌برداری از این شرایط تلاش می‌کند.

احمدی بی‌توجهی به تعالیم و دستورات دین، حلال وحرام، مسائل عرفی و مسائل شرعی را عین بی‌فرهنگی است عنوان و یادآور شد:  این ترویج فرهنگ برهنگی است و کسانی که برنامه‌های این چنینی برگزا می‌کنند باید پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه چرا دغدغه‌های ارزشمند نماینده محترم ولی‌فقیه در استان مورد توجه قرار نمی‌گیرد افزود: مگر ایشان رسما رئیس شورای فرهنگ عمومی نیست و مگر نظرات ایشان به عنوان مسئول شورای فرهنگ عمومی قابل اجرا نیست.

احمدی خاطرنشان کرد: قوانین به ایشان حق اظهارنظر و بعد الزام شدن اجرای نظرات ایشان در مسائل فرهنگی را داده است این دغدغه‌ها و نصیحت‌ها به نفع مردم و مسئولین است.

مدیر حوزه های علیمه استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: مسائل آشکار، خلاف شرع بَیِن دارد اتفاق می‌افتاد، همه این‌ها همان مسائلی است که باعث می‌شود ما بدگمان باشیم برای اجری این برنامه‌ها، نسل ما و جوانان ما در خطر قرار دارند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 30802

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30802/جامعه-ای-هنوز-پیکر-شهدا-تشیع-می-شود-برگزاری-کنسرت-ها-توجیهی-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir