کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان شهرکرد:

عرضه کالاهايي که به سلامت دانش‌آموزان خدشه وارد مي‌کند ممنوع

3 مهر 1395 ساعت 13:29

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: آموزش و پرورش بايد در زمينه توزيع كالاهاي سالم و بهداشتي در راستاي تأمين امنيت غذايي دانش‌آموزان اهتمام لازم را داشته باشد و از عرضه كالاهايي كه به سلامت دانش‌آموزان آسيب مي‌رساند خودداري شود.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حميد ملك‌پور فرماندار شهرستان شهرکرد در نشست كميته سلامت و امنيت غذايي شهرستان با اشاره به آغاز سال تحصيلي و بازگشايي مدارس، كدورت آب آشاميدني در برخي از فصول سال را يكي از مسايل مهم حوزه سلامت و امنيت غذايي عنوان کرد.

وی تصريح كرد: بايد اقدامات لازم از سوي آب و فاضلاب شهرستان صورت گيرد و از عوامل كنترلي به‌ويژه در زمينه تصفيه آب استفاده شود.

فرماندار شهرستان شهركرد، از تجميع واحدهاي صنفي در شهرستان شهركرد خبر داد و تشريح كرد: تجميع واحدهاي صنفي به ويژه بازارچه ماهي و مرغ‌فروشان در خارج از شهر اقدام شايسته‌‌‌اي است و به سلامت و بهداشت شهر كمك شاياني مي‌كند.

ملك‌پور با اشاره به نحوه توزيع نان در سوپرماركت‌ها و فروشگاه‌هاي مختلف خاطر نشان كرد: لازم است همه فروشگاه‌ها نان بسته‌بندي شده كه داراي برچسب، تاريخ توليد و كد بهداشتي هستند توزيع كنند و از عرضه نان‌هاي فله‌اي به دليل اينكه ضوابط بهداشتي در مورد آن‌ها رعايت نشده خوداري كنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 30747

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30747/عرضه-کالاهايي-سلامت-دانش-آموزان-خدشه-وارد-مي-کند-ممنوع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir