۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۳۰۶۷۷
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی و ایثار است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی، ایثار و ازخودگذشتگی است و دفاع مقدس برترین فضایی است که جامعه می‌تواند به آن ببالد.
دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی و ایثار است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ایران خبر، سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مراسم رژه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته ولایت و امامت اظهار کرد: ما باید به نسل حاضر برنامه هدفمندی ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه لازم است گنجینه‌ای از واقعیت‌ها و ارزش‌های اسلامی را به جوانان نشان دهیم تاکید کرد: پیروزی غرورآفرین ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بر متجاوزین شیطان‌صفت باید برای نسل جوان بازگو شود.

سردار محمدسلیمانی یادآور شد: دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی، ایثار و ازخودگذشتگی است و دفاع مقدس برترین فضایی است که جامعه می‌تواند به آن ببالد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس سالگرد یک تجاوز نیست بلکه بزرگداشت یک حماسه عظیم است افزود: هشت سال دفاع مقدس مظهر و تجلی همه روحیات خوب و سازنده‌ای است که می‌تواند به حقیقت بپیوندد.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ برکات زیادی بود و ما از آن‌ها بهره بردیم اضافه کرد: در این هشت سال توانستیم عظمتی که در پرتو دفاع مقدس و ایثار ایثارگرانی که آن را بوجود آوردند را در یک برنامه هدفمند به مردم ارئه دهیم و این باعث استحکام نظام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این موضوع که سپاه، رزمندگان، نیروهای نظامی و ارتش در سایه ولایت ایستاده‌اند تا مردم از نظام اسلامی بهره گیرند یاس و ناامیدی دشمن را به همراه دارد و ما امروز تنها قسمتی از توانمندی نیروهای مسلح را ارائه دادیم.

انتهای پیام۱۰۲۶ج/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۰:۵۶

31 Dec 2019