۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۰۶۴۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

علت سرگردانی بشر امروزی، غفلت از غدیر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ایران با تمسسک به حقیقت والای غدیر بتواند همچنان با صلابت و محکم در مسیر پیشرفت گام بر می دارد و می توان گفت راز ماندگاري، مصونيت وآسيب‌ناپذيري جمهوري اسلامي ايران در غدير نهفته است.
علت سرگردانی بشر امروزی، غفلت از غدیر است
علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز و در آستانه هجدهم ذی‌الحجه با تبریک این عید فرخنده به عموم مسلمین جهان اظهار کرد: غدير با معارف عمیقش معين مي‌كند ما متعلق به كدام جبهه‌ايم و آیا در مسیر حق یا باطل گام بر میداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه غفلت از غدير منشأ گسست بين آحاد مسلمانان است، افزود: فرهنگ غدير باطراوت هرچه بيشتر درچهره‌ي انقلاب‌اسلامي به‌نمايش درآمده‌ و در واقع می‌توان گفت انقلاب اسلامي ايران يكي از جلوه‌هاي غدير است.

وی تبيين فلسفه‌ي غدير را یکی از ضروري‌ترين مؤلفه‌ي سياسي عصر حاضر دانست و تصریح کرد: انقلاب‌اسلامي بر اساس جوابگويي جهان اسلام به غدير به صحنه تاريخ آمده است تاهمه بتوانند بفهمند چرا امت اسلام ازجايگاهي كه بايد داشته باشد عقب افتاده‌است.

گرجی ريشه‌ي عدم درخشش جهان اسلام را ناديده گرفتن سخن خدا در غدير خم برشمرد و تصریح کرد: تمام نقشه‌هاي استعماري براي منحرف كردن ذهن‌ها از غدير است چرا که غدیر حقیقتی است که به روشنی در برابر هرگونه استعمار و استکبار می‌ایستد.

وی افزود: نقشه‌ي اختلاف بين شيعه و سني توسط استكبار جهاني در راستاي كنترل جهان اسلام و معطوف نشدن سير تفكر اهل سنت به غدير طراحی شده است.

علی گرجی ادامه داد: انقلاب اسلامي با پیاده کردن دستورات اسلام و پیروی از ولایت مطلقه فقیه نشان داد با غدير مي‌شود حيات ديني، نشاط ديني و عزت سياسي را حفظ كرد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه آحاد جهان اسلام نسبت به غدير مسئولند خاطرنشان کرد: بايد بپذيريم آوارگي و سرگرداني بشر امروزي حاصل غفلت از غدير است و ما در رساندن این پیام مهم سستی و تعلل کرده‌ایم.

وی در بخش پایانی سخنانش ابراز امیدواری کرد انقلاب اسلامی ایران با تمسسک به حقیقت والای غدیر بتواند همچنان با صلابت و محکم در مسیر پیشرفت گام بردارد و می توان گفت راز ماندگاري، مصونيت وآسيب‌ناپذيري جمهوري اسلامي ايران در غدير نهفته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۸:۱۵

31 Dec 2019