۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۳۰۴۶۲
همسر شهید فاجعه منا:

بی کفایتی آل سعود دلیل افزایش تعداد شهدای منا/ دیدار با رهبر قوت قلب خانواده شهدای منا شد

همسر گشتاسب رستمی فرادنبه ای از شهدای حادثه منا گفت: فرزندانم بعد از دیدار با حضرت آقا مقداری آرام گرفتند و خداراشاکریم اگر همسرم رفت حضرت آقا بالای سرمان است.
بی کفایتی آل سعود دلیل افزایش تعداد شهدای منا/ دیدار با رهبر قوت قلب خانواده شهدای منا شد
مدینه علیخانی کردشامی همسر گشتاسب رستمی فرادنبه‌ای از توابع استان چهارمحال و بختیاری از شهدای حادثه منا در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز، اظهار کرد: مناسک حج در سال گذشته و اتفاقاتی که در آن زمان رخ داد همه نشان از بی‌کفایتی عربستان و آل سعود بود که به خوبی نشان‌دهنده مخالفت و دشمنی آن‌ها با اسلام است.

 علیخانی از عدم همکاری دولت آل سعود گلایه‌مند بود و گفت: در آن زمان اگر دولت عربستان مدیریتی ناچیز داشتند هیچ‌گاه آمار شهدا به این تعداد نمی‌رسید.

خانواده‌های منا هیچ غرامتی دریافت نکردند


وی از برخی صحبت‌ها درخصوص پرداخت غرامت توسط  دولت ایران و عربستان به خانواده بازماندگان منا؛ گلایه کرد و افزود: مسئولین همچنان پیگیر هستند اما تاکنون چیزی پرداخت نشده و برخی به راحتی شایعه‌سازی می‌کنند.

همسر شهید رستمی تاکید کرد: عربستان با بی‌کفایتی خود موجب شد کودکان زیادی از کشور مالزی در شست و شوی پس از این واقعه هم کشته شود و همه اینها نشان‌دهنده این است که این‌ها نه‌تنها با کشور ایران بلکه با جامعه اسلامی در دنیا مشکل دارند.

علیخانی از گلچین شدن شهدا یاد کرد و گفت: شهید رستمی در دوران دفاع مقدس هفت سال اسیر شد و در این دوران حافظ کل قرآن شد و بعد از آن هم زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد.


دیدار با رهبر قوت قلب فرزندان و خانواده شهدای منا شد

وی دیدار با مقام معظم رهبری را قوت قلب به فرزندان و خانواده شهدای منا دانست  و تاکید کرد: فرزندانم بعد از دیدار با حضرت آقا مقداری آرام گرفتند و خدا را شاکریم اگر همسرم رفت حضرت آقا بالای سرمان است.

وی ادامه دادن راه شهدا را وظیفه اصلی ما عنوان کرد و تاکید کرد: ادامه دادن راه شهدا و سبک زندگی آن‌ها سخت است؛ اما می‌توانیم با رعایت حجاب و انجام واجبات و ترک محرمات از آن‌ها دفاع کنیم.

آزاده سرافرازی که در عید قربان به آرزوی دیرینه خود رسید


 
به گزارش جهانبین نیوز؛ حاج گشتاسب رستمی آزاده سرافراز و جانباز دلاور دفاع مقدس بیش از هفت سال از عمر گرانبهای خود را اسیر زندان‌های رژیم بعث عراق بود و در روز عید قربان در سال 1346 به دنیا آمد و سرانجام نیز در عید قربان1394به آرزوی دیرینه خود رسید.

آزاده مقاوم، گشتاسب رستمی، در شهر فرادنبه از توابع استان چهارمحال و بختیاری است، وی تحصیلات دوران ابتدایی و راهنمایی را در این شهر گذراند و در سال ۱۳۶۰ درحالی که یک سال از تجاوز رژیم بعث عراق به ایران اسلامی می‌گذشت، وارد هنرستان فنی در شهر بروجن شد.

این آزاده سرافراز از همان دوران مشتاق بود همانند دیگر بسیجیان برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی (ره) عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شود.

۱۳ تا ۱۸ شهریورماه جاری هفته بزرگداشت شهدای منا نامگذاری شده است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۱:۳۳

28 Dec 2019