۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۰۳۷۷
مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري:

اولين تجربه همگامي مردم چهارمحال و بختياري و دولت در مديريت پساب

مديرکل حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري از شکل‌گيري پروژه مشترک مردمي و دولتي مديريت پساب روستاهاي حاشيه زاينده‌رود، به‌عنوان اولين تجربه مشترک در اين زمينه خبر داد.
اولين تجربه همگامي مردم چهارمحال و بختياري و دولت در مديريت پساب
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، شهرام احمدي مديرکل محيط زيست چهارمحال و بختياري در هجدهمين جلسه شوراي کيفي رودخانه زاينده‌رود در استانداري استان با اشاره به گام‌هاي مهمي که جهت حفظ سلامت اين رودخانه در چهارمحال و بختياري برداشته شده است، گفت: براساس مصوبات قبلي اين شورا، مقدمات لازم جهت همکاري مردم و بخش دولتي جهت اجراي طرح مديريت پساب روستاهاي حاشيه زاينده‌رود فراهم شد.

مديرکل حفاظت محيط زيست استان افزود: از آنجائيکه مردم اين روستاها آمادگي خود جهت هرگونه همکاري در اجراي سيستم جمع‌آوري و تصفيه پساب را اعلام کرده بودند، مديران استان نيز تمهيدات مناسبي در اين زمينه انديشيدند و از اين فرصت به عنوان فصل جديدي در تعامل مردم و دولت در جهت توجه بيشتر به حفظ محيط زيست نگاه کرده‌اند.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار نيز در اين جلسه بر مديريت منابع آب استان تأکيد کرد و اظهار داشت: به‌منظور مديريت پساب روستاهاي حاشيه زاينده‌رود، برنامه‌اي جهت خريد پکيج‌هاي تصفيه در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: اين سيستم به صورت پايلوت در روستاي چمزين از توابع شهرستان چم زين و با مشارکت روستائيان اجرايي مي‌گردد.

اميري بيان کرد: در اين طرح اجراي شبکه جمع‌آوري و تصفيه فاضلاب روستاي چمزين به عهده مردم و خريداري و نصب پکيج تصفيه آن به عهده شرکت آب و فاضلاب روستايي چهارمحال و بختياري است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: اين مبلغ از سوي سازمان برنامه و بودجه و از محل اعتبارهاي استاني تأمين و هزينه مي‌شود.

وي اضافه کرد: در صورت کسب موفقيت‌هاي لازم در اين زمينه مي‌توان نسبت به اجرا و نصب شبکه جمع‌آوري و تصفيه فاضلاب روستاهاي چهارمحال و بختياري اقدام کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۱:۲۴

30 Jan 2020