کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسؤول بسيج جامعه پزشکي شهرستان لردگان خبر داد:

بيمارستان صحرايي با کادر پزشکي مجرب در مناطق محروم لردگان برپا شد

پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان , 14 شهريور 1395 ساعت 11:11

مسئول بسيج جامعه پزشکي شهرستان لردگان گفت: در راستاي خدمت‌رساني به مردم محروم شهرستان لردگان، بيمارستان صحرايي با کادر پزشکي مجرب در مناطق محروم دهستان اوره و بارز از توابع شهرستان لردگان با حضور سردار اکبري جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري برپا مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعيل فتاح‌پور، مسؤول بسيج جامعه پزشکي شهرستان لردگان، در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: متخصص ارتوپدي، متخصص کودکان، زنان و زايمان، متخصص داخلي و بيماري‌هاي عفوني، متخصص گوش و حلق و بيني، متخصص مغز و اعصاب، متخصص چشم پزشکي و...  در اين بيمارستان صحرايي به مردم  روستاهاي بخش منج از توابع شهرستان لردگان خدمات‌رساني مي‌کنند.

وي افزود: اين بيمارستان از 14 تا 16 شهريورماه به مدت سه روز آماده خدمات‌رساني به مردم شريف 34 روستاي  اوره و بارز از توابع بخش منج است و تمام تلاش در جهت محروميت‌زدايي، اميدبخشي به امنيت پايدار و خدمات‌رساني به مردم مناطق محروم است تا شرايط درماني مطلوب و موثري را براي مردم منطقه به ارمغان آوريم.

 وي بيان کرد: کليه خدمات پزشکي به صورت رايگان در اختيار مردم انجام خواهد گرفت،

سردار اکبري جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) استان چهار محال و بختياري نيز در اين بازديد ضمن خداقوت به  جامعه پزشکان و با ابراز خرسندي از فعاليت‌هاي صورت گرفته گفت: جامعه پزشکان  در راستاي محروميت‌زدايي در استان و اين شهرستان گام‌هاي خوبي برداشته‌اند و از زحمات همه دست‌اندرکاران تقدير و تشکر بعمل آورد.

 وي هدف از برپايي اين بيمارستان را خدمت به مردم مناطق محروم عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران علاوه‌بر اينکه يک نهاد نظامي است، يک نهاد فرهنگي و اجتماعي نيز است و يکي از مصاديق بارز فعاليت‌هاي اجتماعي، فعاليت‌هاي مردم‌ياري است و يکي از مصاديق فعاليت‌هاي مردم‌ياري نيز ارائه خدمات بهداشتي و درماني به مردم است، بنابراين سپاه پاسداران در راستاي مردم‌ياري به ارائه خدمات بهداشتي و درماني به مردم مي‌پردازد و در ايجاد امنيت پايدار نقش بسزايي دارد.

گفتني است دهستان اوره و باز با جمعيتي بالغ‌بر 9200 نفر و 34 روستا در 45 کيلومتري شهر لردگان و 200 کيلومتري مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع شده است.

انتهاي خبر1026ج /630 ل


کد مطلب: 30348

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30348/بيمارستان-صحرايي-کادر-پزشکي-مجرب-مناطق-محروم-لردگان-برپا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir