۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۳۰۳۴۷
رئيس استخر شناي شهيد نعمت‌الله اکبري ساماني:

بزودي مسابقات شنا در رده‌هاي سني مختلف در سامان برگزار می‌شود

رئيس استخر شناي شهيد نعمت‌الله اکبري ساماني گفت: از زمان تحويل استخر که نزديک به دو ماه از آن مي گذرد نسبت به ضدعفوني و پاکسازي استخر اقدام نموديم.
بزودي مسابقات شنا در رده‌هاي سني مختلف در سامان برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ عليرضا شهرياري در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه از زمان تحويل استخر شناي شهيد نعمت الله اکبري ساماني که نزديک به دو ماه از آن مي‌گذرد نسبت به ضدعفوني و پاکسازي استخر اقدام نموديم که اين مهم با هدف جلب رضايت و ايجاد توسعه ورزش شنا در بين مردم بوده است.

رئيس استخر شناي شهيد نعمت‌الله اکبري ساماني گفت: در ۱۰ شهريورماه جاري با انتشار اطلاعيه‌هاي از پيش اعلام شده در رسانه‌ها و فضاي مجازي در شهرستان سامان، کار تخليه آب استخر را اطلاع‌رساني کرديم که کار آبگيري آب استخر منوط به مجوز اداره آبفاي شهرستان سامان است.

شهرياري گفت: باتوجه به اينکه مهلت ۶ روزه جهت تعويض و آبگيري استخر داده شده است اما مشکلات در اين مکان وجود دارد و آن اينکه سقف سرپوشيده استخر داراي مشکلاتي است و مي‌بايست با نصب داربست، نسبت به تعمير اساسي آن اقدام نمود.

وي با بيان اينکه پروژکتورها و روشنايي‌هاي سالن استخر شنا نيز داراي مشکلاتي است و با ولتاژ بسيار بالا در حال کاردهي هستند که مي‌بايست اقدام به تعويض آنها نمود.

وي با اشاره به اينکه پس از آبگيري مجدد آب استخر، مسابقات شنا را در رده‌هاي سني مختلف در بين شهرستان‌هاي استان در اولين سانس به ميزباني شهرستان سامان بزودي برگزار می‌شود.

شهرياري اذعان داشت: استخر شهيد نعمت‌الله اکبري ساماني در دهه فجر سال ۱۳۹۱ به بهر‌ه‌برداري رسيد که يکي از بزرگ‌ترين پروژه‌هاي ورزشي شهرستان سامان به نام شهيد سرلشکر خلبان نعمت‌الله اکبري ساماني نامگذاري شد.

وي در پايان گفت: ميزان اعتبارات هزينه شده به‌منظور احداث اين استخر، افزون بر ۱۶ ميليارد و ۹۰۰ ميليون ريال از محل اعتبارات ملي و استاني هزينه شده است که اين پروژه جزء مصوبات سفر اول رياست جمهوري در دولت دهم به چهارمحال و بختياري بود و احداث اين پروژه ورزشي با مساحت ۲ هزار و ۸۵۰ متر و زيربناي يک هزار و ۸۵۰ متر از سال ۱۳۸۶ آغاز و پس از گذشت چهار سال از زمان بهره‌برداري آن، تا به امروز مورد استفاده ورزشکاران و ورزش دوستاني ساماني به ورزش شناست.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۳:۵۸

27 Jan 2020