۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۳۰۳۱۸
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری:

برقراری امنیت به شرط پای بند بودن به قانون

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری گفت: برقراري امنيت و نظم از جمله وظايف پليس بوده و اين امر نيز در صورتي محقق مي‌شود كه ابتدا پليس به عنوان برقرار كننده نظم و امنيت از يك نظم و انضباط معنوي و ظاهري بسيار قوي برخوردار باشد.
برقراری امنیت به شرط پای بند بودن به قانون
سردار "غلامعباس غلامزاده" در گفت و گو با جهانبین نیوز، ضمن قدرداني از تلاش مستمر و گسترده همكاران خود در تامين نظم و امنيت عمومي، اظهارداشت: بدون ترديد اين خدمت خالصانه مورد عنايت الهي قرار دارد.

سردار "غلامزاده" گفت: برگزاري منظم و ماهيانه جلسات پايش جرايم، در بهبود روند كاهش جرايم سطح استان موثر است و انتظار مي‌رود كارشناسان اين جلسات را در راستاي ارائه بهترين راهكارهاي مرتبط تجزيه و تحليل کنند.

اين مقام ارشد انتظامي استان بر انضباط ظاهري و معنوي کارکنان تاكيد و خاطر نشان كرد : برقراري امنيت و نظم از جمله وظايف پليس بوده و اين امر نيز در صورتي محقق مي‌شود كه ابتدا پليس به عنوان برقرار كننده نظم و امنيت از يك نظم و انضباط معنوي و ظاهري بسيار قوي برخوردار باشد.

وي تاكيد كرد: بايد با استفاده از بينش دقيق و روشن، برنامه‌ريزي همه جانبه ،كار مستمر و منظم به بهبود روزافزون روند كاري كاركنان در نيروي انتظامي كمك كرد.

اين مسئول انتظامي، امنيت كامل استان و آرامش مردم را هدف همه دست اندركاران و مسئولان عنوان و تصريح كرد: وحدت كلمه و حركت در مسير قانون موجب تحقق اهداف مي شود و در غير اين صورت هم مجموعه استان زيان خواهد ديد و هم مردم .

سردار "غلامزاده" به نقش تاثير گذار فرماندهان و مسئولان انتظامي استان در انجام ماموريت ها اشاره و بر رشد تقوا و ايمان الهي در بين مسئولان و كاركنان تاكيد كرد و گفت: اگر توانستيم در جايي كه هستيم تاثير مثبت بگذاريم، موفق بوده ايم.

فرمانده انتظامي استان، همدلي، وفاق، صداقت، امانت داري و احترام متقابل بين كاركنان و مديران و كار براي مردم را از مطالبات خود از مسئولان انتظامي عنوان و تصريح كرد: حفظ حقوق شهروندان از نكات مهم و قابل توجه در انجام ماموريت هاي انتظامي است كه بايد بر رعايت آن تاكيد شود.

سردار غلامزاده در پايان از عموم شهروندان و هم استاني هاي گرامي كه پليس را در اجراي طرح هاي انتظامي و تحقق امنيت پايدار ياري مي رسانند، قدرداني كرد.

انتهاي خبر/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۰:۴۲

6 Feb 2020