۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۳۰۲۶۶
استاندار چهارمحال و بختياري:

پروژه انتقال آب بن-بروجن امسال 160 ميليارد تومان اعتبار دارد

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه پروژه انتقال آب بن-بروجن امسال 60 ميليارد اعتبار در رديف دارد، گفت: 70 ميليارد بودجه کمک دولت و 30 ميليارد هم اسناد خزانه جمعا حدود 160 ميليارد تومان اين پروژه امسال اعتبار دارد.
پروژه انتقال آب بن-بروجن امسال 160 ميليارد تومان اعتبار دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختياري ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهر بروجن ضمن گراميداشت هفته دولت، اظهار داشت: امروز ۲۸ پروژه در زمينه‌هاي صنعتي، عمراني و کشاورزي با اعتبار ۳۷۰ ميليارد ريال افتتاح کرديم.

وی بیان داشت: دولت تبدير و اميد با همه نارسايي‌هاي که در سطح ملي وجود داشت ازجمله خالي بودن صندوق و خزانه دولت، مشکلات روابط خارجي و تورم تلاش کرد مشکلات را سر و سامان بدهد.

سلیمانی افزود: دولت تدبير و اميد توانست با مذاکرات متعدد و فشرده‌اي که با اذن و زعامت مقام معظم رهبري و تلاش ديپلمات‌ها برگزار شد آمريکاي جنايتکار را منزوي کنند.

سليماني با بيان اينکه با برگزاري مذاکرات روابط بين‌المللي ما بهتر شد، افزود: چين و روسيه ديگر همراه آمريکا نيستند؛ چند کشور قدرتمند ديگر نيز نمي‌توانند به آن شکل با آمريکا همکاري کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اين که پروژه انتقال آب بن-بروجن در سفر رئيس جمهوري از پروژه هاي اصلي بود که قرار شد ظرف سه سال انجام شود، گفت: پروژه انتقال آب بن بروجن امسال ۱۶۰ ميليارد تومان اعتبار دارد.

وي با بيان اين که معاون رئيس جمهور در روزهاي آينده براي پيگيري مصوبات رئيس جمهور به استان سفر مي کند، گفت: انتقال آب بن-بروجن يکي از پروژه هايي است که پيگير آن هستيم؛ تلاش مي کنيم تا پايان سال ۹۶ اين پروژه افتتاح شود.

سليماني گفت: مشکلات آب را با اجاره و خريد چاه هاي کشاورزي تا اندازه اي نه آن طور که رضايت شما و ما را داشته باشد تلاش کرديم موقت برطرف شود.

وي از افتتاح فولاد سفيد دشت در آينده نزديک حبر داد و گفت: به زودي با حضور معاون اول رئيس جمهور چند پروژه در اين استان به بهره برداري مي رسد.

استاندار چهارمحال و بختياري سخت‌ترين سال اقتصادي براي دولت و نظام را ۹۴ دانست و ادامه داد: در سال ۹۴ به اندازه‌اي خزانه ما خالي شد که حتي در کوچک‌ترين کارها مانده بوديم.

سليماني گفت: پيرو جلساتي که با وزير بهداشت و راه و شهرسازي داشتيم مقرر شد اين پروژه تا پايان امسال به بهره‌برداري برسد.

وي به هم‌سطح‌سازي جاده‌هاي سفيددشت و فرادنبه اشاره کرد و گفت: امروز ادامه کار را به راه و شهرسازي واگذار کرديم اعتبارات پروژه را مشخص کرديم چون شهرداري شهر توان ادامه کار را نداشت.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۰:۴۳

27 Dec 2019