۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۳۰۲۶۳
به مناسبت هفته دولت؛

افتتاح و کلنگ‌زني همزمان 33 پروژه و طرح در شهرستان لردگان+ عکس

فرماندار لردگان گفت: به مناسبت گراميداشت هفته دولت، شهادت شهيدان رجائي و باهنر در شهرستان لردگان با حضور دکتر مرادي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري و جمعي از مديران کل و مسئولين شهرستان، همزمان 33پروژه افتتاح و کلنگ‌زني شد.
افتتاح و کلنگ‌زني همزمان 33 پروژه و طرح در شهرستان لردگان+ عکس
به گزارش جهانبین نیوز؛ ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار کرد: در طول سه ساله دولت تدبير و اميد در شهرستان لردگان علي‌رغم مشکلات داخلي و خارجي، کارهاي زياد و قابل چشم‌گيري انجام گرفت که مي‌توان به شاخص‌ترين آنها چون؛ چهارخطه کردن جاده لردگان-بروجن، شروع به کار شرکت پتروشيمي لردگان، آسفالت جاده‌هاي شهري و روستائي، فضاهاي آموزشي و ورزشي، آب‌رساني روستائي، گازرساني و کشاورزي اشاره کرد.

وي گفت: در مجموع 250 ميليارد تومان براي اجراي اين پروژه‌ها درشهرستان لردگان هزينه شده است.

فرماندار لردگان افزود: در هفته دولت در شهرستان لردگان 33 پروژه و طرح با اعتباري بالغ‌بر 35 ميليارد و 900 ميليون تومان هم‌زمان در سالن ارشاد اسلامي شهر لردگان افتتاح و کلنگ‌زني شد.

کريمي گفت: اين طرح‌ها در قالب فضاهاي آموزشي، کشاورزي، گازرساني، مسکن، آبرساني روستائي و آبرساني کشاورزي بوده است.

 دکتر خدابخش مرادي معاون سياسي امنيتي استانداري چهارمحال و بختياري نيز در آيين افتتاحيه اين پروژه‌ها گفت: شهيدان رجايي و باهنر الگوي دولت مردان هستند که مي‌بايست همه دولت‌ها از اين دو شهيد گرانقدر الگو و درس فداکاري و خدمت خالصانه را بياموزند.

مرادي افزود: اين هفته فرصتي است تا دولتمردان بتوانند خدمات ارزنده خود را به مردم ارائه نمايد.
 
 معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري در جمع مسئولين شهرستان لردگان گفت: ما مسئولين، بايستي از نزديک در بين مردم حضور داشته باشيم و با مسائل و مشکلات مناطق محروم آشنا شويم و در حد بضاعت شهرستان و استان مشکلات آنها را مرتفع سازيم.
 
دکتر مرادي در پايان افزود: در سه ساله دولت تدبير و اميد بيش از 1500 ميليارد تومان پروژه در کل استان چهارمحال و بختياري در زمينه‌هاي راه و راه‌آهن، آب آشاميدني روستائي و شهري، گازرساني، فضاهاي آموزشي و ورزشي و ... به بهره‌برداري رسيد.
 

 

 

 

 

انتهای پیام/630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۷:۴۷

11 Jan 2020