کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس پليس آگاهي چهارمحال و بختياري خبر داد:

انهدام باند سارقان منزل در شهركرد

8 شهريور 1395 ساعت 11:35

رئيس پليس آگاهي چهارمحال و بختیاری گفت: درپي افزايش سرقت منزل در سطح شهركرد و ايجاد جو رواني نامناسب بين مالباختگان، مراتب در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت و باند سارقان منزل با 16 فقره سرقت منزل منهدم شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، سرهنگ محمدرضا محمدي‌‌مقدم در تشريح اين خبر بيان كرد: درپي افزايش سرقت منزل در سطح شهركرد و ايجاد جو رواني نامناسب بين مالباختگان، مراتب در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.

وي گفت: با بررسي شيوه و شگردهاي وقوع سرقت‌ها، مصاحبه و بازجويي شاكيان و با انجام اقدامات پليسي و چندين نوبت تعقيب و مراقبت نامحسوس و همچنين با استفاده از منابع اطلاعاتي در نهايت يكي از متهمين سابقه دار  شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان ادامه داد: در ابتداي تحقيقات و اخذ سوابق کيفري مشخص شد وي از سارقان حرفه اي و سابقه دار است، لذا تيم پي‌جويي پرونده دامنه تحقيقات را گسترش داد و با انجام بررسي فني و پليسي و تلاش شبانه‌روزي و تنگ‌تر شدن عرصه، متهم در نهايت لب به اعتراف گشود.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم به 16 فقره سرقت منزل در شهركرد با همدستي شخصي ديگر با هويت معلوم اعتراف كرد که در ادامه تحقيقات با راهنمايي متهم محل سکونت هم‌دست وي شناسايي و طي هماهنگي قضائي در يک عمليات منسجم و ضربتي دستگير و جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.

سرهنگ محمدي‌مقدم ادامه داد: متهم ديگر در انجام تحقيقات منکر هرگونه سرقت شد اما با مواجهه حضوري با متهم اول و ارائه دلائل و شواهد غيرقابل انکار، به انجام سرقت‌هاي منزل باهمكاري ديگر همدستش اعتراف کرد.

وي خاطرنشان كرد: با راهنمايي متهمان محل‌هاي سرقت بازسازي و مالباختگان شناسايي شدند كه تلاش در جهت دستگيري مالخر اموال مسروقه نيز کماکان ادامه دارد.


انتهاي پيام1026ج/1020ج


کد مطلب: 30262

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30262/انهدام-باند-سارقان-منزل-شهركرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir