۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۳۰۲۳۴
مربی تیم ملی گراپلینگ ایران در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛

بوروکراسی‌های اداری در مسیر ورزش بارها منجر به یخ زدنم شد/اگر اسپانسرها دیده نشوند، ورزشکار هیچ حمایتی نمی‌شود

مربی تیم ملی گراپلینگ ایران گفت: بوروکراسی‌های اداری به‌قدری راه را برای ورزش بسته است که کار از سرد شدن گذشته و من به شخصه بارها بعد از پیگیری کاری از ناامیدی یخ زدم ولی به لطف خدا دوباره یخم باز شده و کارم را ادامه دادم و بحمدالله در هیئت و فدراسیون کشتی در حال حاضر مسیر هموار است.
بوروکراسی‌های اداری در مسیر ورزش بارها منجر به یخ زدنم شد/اگر اسپانسرها دیده نشوند، ورزشکار هیچ حمایتی نمی‌شود
محمدمهدی محمدی مربی تیم ملی گراپلینگ ایران در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: متولد سال ۱۳۶۰ هستم و حدود ۳۰ سال است که هنرهای رزمی کار می‌کنم به‌طوری که می‌توان گفت ورزش و هنرها رزم را از کودکی آغاز کرده‌ام.

وی با بیان اینکه شاگردان بسیاری داشتم که در مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی برای کشور افتخار کسب کردند اضافه کرد: از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ مربی فدراسیون ورزش‌های رزمی و از سال ۲۰۱۵ مربی تیم کشتی در رشته گراپلینگ هستم.


مربی تیم ملی گراپلینگ ایران ادامه داد: رشته گراپلینگ یکی از رشته‌های ورزشی رزمی بود اما از سه سال پیش این رشته وارد فدراسیون کشتی شد.

وی افزود: شروع مسابقات در رشته گراپلینگ از چهارمحال و بختیاری بود و در این مسابقات این استان در قسمت تیمی اول شد.


محمدی با اشاره به اینکه تاکنون حمایت جدی از سوی ورزش و جوانان این استان از این رشته صورت نگرفته است ادامه داد: متاسفانه این اداره هیچ کدام از هزینه‌های مربوط به ورزشکاران را تقبل نمی‌کند و اگر قولی هم در این زمینه داده عملی نشده و این درحالی است ورزشکاران چهارمحال و بختیاری سهم بسزایی در تیم ملی دارند و این استان جایگاه ویژه‌ای در کشور در این رشته دارا است.

مربی تیم ملی گراپلینگ ایران حضور اسپانسر را برای ورزش بسیار موثر دانست و گفت: اسپانسر برای حمایت از تیم‌ها نیاز به دیده شدن دارد اما متاسفانه در شبکه استانی پخشی وجود ندارد تا اسپانسرها به ازای حمایت از تیم‌ها دیده شوند.


محمدی یادآور شد: تبدیل سازمان ورزش و جوانان به وزارتخانه هیچ سودی برای ورزش کشور و ورزشکاران نداشته است و این تنها یک تغییر عنوان بوده و فقط سردرها عوض شده ولی تشکیلات همان است که بود و این وزارتخانه بیشتر حالت دکور دارد.

وی با اشاره به اینکه مربیان ورزشی در کشور ایران و جامعه ورزشی هنوز هیچ بیمه‌ای ندارند افزود: باید برای اینکه جایگاه مربیان ورزش در جامعه مشخص شود دراین زمینه فرهنگ‌سازی صورت بگیرد.


مربی تیم ملی گراپلینگ ایران با انتقاد از برخی از قوانین بیان داشت: وقتی بخواهیم کار عملی انجام دهیم نباید خود را درگیر قوانین دست و پاگیر کنیم و در این راستا باید با همه توان وارد شویم تا بتوانیم ورزش کشور را پیش برده شاهد پیشرفت آن باشیم.

وی ادامه داد: بوروکراسی‌های اداری به‌قدری راه را برای ورزش بسته است که کار از سرد شدن گذشته و من به شخصه بارها بعد از پیگیری کاری از ناامیدی یخ زدم ولی به لطف خدا دوباره یخم باز شده و کارم را ادامه دادم و بحمدالله در هیئت و فدراسیون کشتی در حال حاضر مسیر هموار است.

مربی تیم ملی گراپلینگ ایران در انتها گفت: در همین جا از رسول خادم که قبل از المپیک بسیار تحت فشار بودند قدردانی می‌کنم چون رسول خادم سازنده فدراسیون کشتی هستند و اگر بخواهیم عملکرد کشتی‌گیران در المپیک را با سایر ورزشکاران کشور مقایسه کنیم می‌توان گفت بهترین عملکرد را فدراسیون کشتی داشت که نتیجه تلاش‌های رسول خادم است.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۶:۰۰

10 Feb 2020