کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان؛

انتقادها بايد در چارچوب منطق، صحيح و دلسوزانه باشد

سایت خبری سلام لردگان , 5 شهريور 1395 ساعت 16:40

امام جمعه لردگان: هر دولتي در حد توانش کار کرده و بي انصافي است که بگوئيم کار نکرده، تلاش هر دولتي بستگي به توانش دارد و به همان اندازه توانش مشکلات مردم را بر طرف مي کند .


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري  امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، ضمن تجليل از مقام شهيدان رجايي و باهنرگفت: همه دولت ها براي ملت ها خدماتي داشته اند و هيچگاه نبايد بين مردم و دولت بي اعتمادي ايجاد شود .

وي افزود: انتقادها بايد در چارچوب منطقي باشد و انتقاد صحيح و دلسوزانه ضرري ندارد؛ اما نبايد انتقاد ها جنبه تخريبي داشته باشند، چون هم به ضرر ملت هست و هم به ضرر دولت .

انصاري با اشاره به ديدار رهبر معظم انقلاب با هيات دولت فرمودند: انتقاد بايستي سازنده و منصفانه باشد در انتقادات به دولت بي انصافي نکنيد، انتقاد خدمت است و تخريب خيانت است به دولت و نظام و کشور انتقاد برادرانه باشد بگونه اي باشد که اعتماد مردم را از بين نبرد و نيش زدن و تضعيف درست نيست، دولتها نبايد به همديگر نيش بزنند بد گوئي از همديگر خلاف مضامين اسلام است.

انصاري در خصوص روز مسجد گفت: مساجد بايد مشکل‌گشاي مردم باشند و پايگاه هاي وحدت و يکپارچگي، صفا و صميت باشند.

وي افزود: مساجد بايد طوري باشند که مسائل سياسي، اقتصادي و اجتماعي مردم را بالا ببرند .

انصاري به سخن امام راحل اشاره داشت و گفت: امام خميني (ره) فرمودند، مسجد سنگر است و سنگر ها را حفظ کنيد اگر اين سنگر ها رها شوند دشمن نفوذ مي کند .

 خطيب نماز جمعه لردگان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع ائمه جمعه تهران گفت: معظم له، مساجد را پايگاه «اجتماع، مشورت، مقاومت، برنامه‌ريزي و حركت اجتماعي و فرهنگي» خواندند .

 وي در بخش ديگر سخنان خود از ورزشکاران، که براي نظام جمهوري اسلامي ايران افتخار و مدال آفريدند تقدير و تشکر نمود و گفت: خصوصا از آن بانوي ورزشكار كه نشانه‌ي افتخارآميز پوشش و حجاب زن ايراني را به رخ همه ي جهانيان كشاند و با حجاب كامل در پيشاني كاروان درخشيد، قدرداني و تشکر کردند .

انصاري در پيان افزود: اميد است ورزشكاران و همه مردم  با رعايت اخلاق اسلامي در عرصه‌هاي مختلف زندگي و پايبندي به ارزش‌هاي اسلامي در عرصه ورزش، الگويي مناسب براي جوانان كشور باشند.

انتهاي پيام1026ج /630 ل


کد مطلب: 30224

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30224/انتقادها-بايد-چارچوب-منطق-صحيح-دلسوزانه-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir