کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دومين روز از هفته دولت؛

مراسم تجليل از کارمندان نمونه شهرستان لردگان برگزار شد+تصاوير

پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان , 3 شهريور 1395 ساعت 17:16

فرماندار شهرستان لردگان گفت: در راستاي گراميداشت هفته دولت از کارمندان دولت در اين شهرستان تجليل شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ ابوالقاسم کريمي صبح امروز در جلسه معارف باحضور مسئولين ادارات شهرستان لردگان ضمن گرامي داشت هفته دولت و شهادت شهيدان رجايي و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبي است که بتوانيم خدمات انجام شده توسط خدمتگزاران به نظام را به مردم ارائه دهيم.

فرماندار شهرستان لردگان در دومين روز از هفته دولت گفت: به پاس زحمات و تلاش کارکنان شهرستان، به 50 نفر از کارمندان نمونه ادارات و نهادها تقدير و تجليل به عمل آمد.

کريمي خاطرنشان کرد: مردم تحولات به وجود آمده در حوزه‌هاي عمراني شهرستان را مي‌بينند و در حوزه راه‌ها، سلامت و فضاهاي آموزشي کارهاي بزرگي صورت گرفته است. 

فرماندار شهرستان لردگان ادامه داد: در راستاي گراميداشت هفته دولت چندين طرح عمراني، بهداشت، درماني، آموزشي، صنعت و کشاورزي در شهرستان لردگان به بهره‌برداري خواهد رسيد.

در ادامه اين جلسه حجت‌السلام انصاري امام جمعه لردگان نيز گفت: تمامي مسئولين بايد در خدمت مردم باشند، همانطور که شهيد رجايي و باهنر در خدمت مردم بودند و با الگو گرفتن از شهدا بايد به گونه‌اي عمل کنيم که شرمنده شهدا نباشيم.

وي خدمت بي‌منت را از ديگر صفات شهداي دولت عنوان کرد و گفت: بايد مسئولين خدمات خود را نمايان و بي‌منت به مردم عرضه کنند، ما خادم مردم هستيم و هميشه بايد اين شعار را سرلوحه کار خود قرار دهيم.

در پايان کارکنان نمونه ادارات شهرستان لردگان از دستان فرماندار و امام جمعه لوح سپاس دريافت نمودند.

انتهاي پیام1026ج /630ل


کد مطلب: 30185

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30185/مراسم-تجليل-کارمندان-نمونه-شهرستان-لردگان-برگزار-تصاوير

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir