۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۳۰۱۲۴
دکتر لطف الله فروزنده چهره ماندگار شهر بن؛

عاشق پزشکی، با همه سختی‌هایش هستم

دکتر لطف الله فروزنده چهره ماندگار شهر بن گفت: بنده با تمام سختي ها و شيريني هايي که در پزشکی وجود دارد، هنوز هم با عشق، علاقه و بدون هيچ خستگي اين حرفه را ادامه خواهم داد.
عاشق پزشکی، با همه سختی‌هایش هستم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از؛ خبرنگار زنگ خبر؛ در کشور ایران، اول شهریور ماه، همزمان با زاد روز بوعلی سینا، به پاس تألیفات و خدمات وی، به علوم پزشکی و فعالیت وی در این رشته، و تجلیل از پزشکان، روز پزشک نام گذاری شده‌ است.

به بهانه این روز، به سراغ یکی از پزشکان قدیمی شهر بن رفتیم. این پزشک حدود ۳۰ سال است که مشغول فعالیت در شهر بن است.

دکتر لطف الله فروزنده چهره ماندگار شهر بن بوده و چندین سال در کنار مردم شهر بن است و علاوه بر مطب خود در خانه ها هم بیماران را معاینه می کند و صحبت به زبان ترکی با بیماران و شنیدن دردهای آنان باعث شده که درد مردم را بهتر بداند.

وی در سال ۶۶ با اتمام دوره دانشگاهی خود، برای گذراندن طرح دوره پزشک عمومی به شهر بن مهاجرت کرده و با پایان دوره طرح خود ترجیح داد که در شهر بن بماند و همچنان به عنوان یک پزشک عمومی خدمت می کند.

وی در فاصله سالهای آخر دفاع مقدس به صورت پزشک وظیفه در جبهه های حق علیه باطل هم فعالیت کرده است.

به مناسبت این روز به سراغ این پزشک محبوب رفتیم و به گفت‌وگوی صمیمی با ایشان پرداختیم:

وی بیان داشت: لطف‌اله فروزنده هستم پزشک عمومی، در حدود ۳۰ سال است که در خدمت مردم خون‌گرم و دوست داشتني اين شهر هستم.

دکتر فروزنده ادامه داد: بنده با تمام سختي ها و شيريني هايي که در اين شغل وجود دارد، هنوز هم با عشق، علاقه و بدون هيچ خستگي اين حرفه را ادامه خواهم داد.

وی اضفه کرد: از مردم اين شهر نيز متشکرم که در تمامي اين سال ها همواره به بنده محبت داشته و به گرمي و خوش رويي با بنده برخورد نموده اند.

دکتر فروزنده با بیان اینکه از دیدگاه من زندگی بسیار زیباست و این ما هستیم که می‌توانیم آن را زیبا کنیم و یا به زشتی آلوده کنیم ادامه داد: همه ما در هر شغلی که باشیم می‌توانیم با کمک به دیگران به زندگی زیبایی ببخشیم و لذتی که در کمک به دیگران است با دریافت میلیاردها تومان پول قابل قیاس نیست.

وی یادآور شد: به عنوان يک دوست و همکار به عزيزاني که در اين رشته فعاليت مي کنند توصيه مي کنم با عشق و علاقه وارد اين رشته شوند چرا که از نظر بنده پزشکي رشته فوق العاده زيبايي است و کارم را دوست دارم ولی پزشکی دارای سختیها و استرسهای خاص خود است که اگر انسان علاقه به این حرفه نداشته باشد، نباید وارد آن شود.

دکتر فروزنده زيباترين خاطره دوران فعاليت پزشکي خود را خدمت در مناطق جنگي دانست و بیان داشت: این موضوع که فضاي کاري در آن جا فوق العاده متفاوت بود برایم بهترین خاطره را ساخت.

سخن پاياني: بنده اين روز را به همکاران خودم و به دانشجويان عزيز اين رشته تبريک مي گويم و اميدوارم در سرتاسر طول عمر خود همواره بتوانند فردي فعال و مفيد براي جامعه باشند.

انتهای پیام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۴:۰۳

27 Dec 2019