کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه لردگان؛

مسجد، نقش تعيين‌كننده در انقلاب‌ها اند/ خدمت بايد با مديريت جهادى باشد

سایت خبری سلام لردگان , 29 مرداد 1395 ساعت 15:57

امام جمعه لردگان گفت: خدمت بايد با مديريت جهادى باشد و همه دولت ها بايد ساده زيستي و خدمت رساني به مردم را از شهيدان رجائي و باهنر الگو بگيرند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان؛ امام جمعه لردگان در خطبهاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به 30 مرداد روز جهاني مسجد گفت: اولين قبله مسلمانان يعني مسجدالاقصي که يکي از مهم‌ترين مسجد مسلمانان است و قرآن از آن به نيکي نام مي‌برد؛ توسط اسرائيلي‌ها در اين روزبه آتش کشيده شد لذا اين روز را به نام روز جهاني مسجد نام‌گذاري کردند.

امام جمعه لردگان گفت: مسجد، نقش تعيين‌كننده در انقلاب‌ها است. و بايد جوانان با حضور بيشتر و رونق بخشيدن به فضاي مسجد و مراسمات در مساجد همکاري بيشتري داشته باشند.

وي بااشاره به سخنان امام خمينى(ره‌) که فرمودند: اين مساجد، سنگرهاى اسلام است گفت: کسانيکه به مساجد خدمت مي کنند در نزد خداوند اجر و پاداش دارند و مسلمان بايستي نماز خود را در مساجد بخواند ومساجد پايگاه وحدت و همدلي است .
انصاري افزود: متاسفانه بيشتر مساجد ما فقط در زمان مراسمات فاتحه خواني باز هستند و جنبه رقابتي دارند .

خطيب نماز جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود به 31 مرداد روز صنعت دفاعي اشاره کرد و گفت: مقاومت، دين و رهبري سبب شد تا مملکت ما از امنيت خاصي برخوردار باشد.

انصاري گفت: صنعت ما بايستي رونق بيشتري داشته باشد تا نيازمند به کشورهاي غربي و استکباري امثال آمريکا نداشته باشيم .
وي افزود: اقتدار ما در گرو ايستادگي در برابر زيادي خواهي هاي استکبار است و در سايه پيشرفت صنعت دفاعي محقق مي شود.

انصاري در خصوص جنايتهاي آل خليفه گفت: حکومت آل خليفه با زندان و محاکمه کردن شيخ عيسي قاسم و ديگر رهبران بحريني کار خودش را خرابتر مي کند و مردم از روحانيت تا پاي جان دفاع مي کنند.

امام جمعه لردگان به هفته دولت و شهادت شهيدان رجائي و با هنر اشاراتي کرد و گفت: خدمت بايد با مديريت جهادى باشد و همه دولت ها بايد ساده زيستي و خدمت رساني به مردم را از شهيدان رجائي و باهنر الگو بگيرند.

انصاري در پايان خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: دولت ها آمدند تا خدمت كنند، و به تعبير رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)، در زمينه خدمت، كار را بايد جهادى كرد؛ كار جهادى يعنى از موانع عبوركردن است.

انتهاي خبر1020ج  / 630 ل
 


کد مطلب: 30056

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/30056/مسجد-نقش-تعيين-كننده-انقلاب-ها-اند-خدمت-بايد-مديريت-جهادى-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir