۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۲۹۹۸۰
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري:

فضاي مجازي ظرفیتی بزرگ برای ترويج نماز است

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: فضاي مجازي يکي از مصاديق ترويج نماز است و بايد از اين فضا به دليل گستردگي مخاطبانش استفاده شود.
فضاي مجازي ظرفیتی بزرگ برای ترويج نماز است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتيد برتر، حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری شامگاه دوشنبه در نشست شوراي اقامه نماز استان با اشاره به اينکه دولت، حکومت، قدرت و همه چيز براي اقامه نماز است، اظهار کرد: نماز بايد مفهوم واقعي خودش را در جامعه پيدا کند.

وي تصريح کرد: انگيزه از نماز خواندن ايجاد جامعه توحيدي و بخشيدن رنگ و جلاي معنوي به جامعه است.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اينکه نماز نبايد خوانده شود بلکه بايد اقامه شود، گفت: مبادا فکر کنيم در صورتي که فقط خودمان نماز بخوانيم کافي است و از ديگران غافل شويم.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر جامعه‌اي در برابر خدا خضوع کند از هيچ چيزي نمي‌ترسد و به همين دليل گفته مي‌شود اولويت امور جامعه بايد برپايي نماز باشد.

امام جمعه شهرکرد افزود: فضاي مجازي يکي از مصاديق ترويج نماز است و بايد از اين فضا به دليل گستردگي مخاطبانش استفاده شود.

وي اظهار کرد: بايد در فضاي مجازي آن‌قدر مطلب در مورد نماز باشد که از اين حيث در رده اول قرار گيرد.

حجت‌الاسلام نکونام تصريح کرد: يادواره شهداي فعال در امر برپايي نماز جمعه برنامه‌اي است در سطح کشور به آن بي‌توجهي شده است و اين کار که از استان آغاز شده است مي‌تواند الگويي در کشور باشد.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: اين شهدا بايد احصاء شوند و يادواره‌اي در شان‌ آن‌ها برگزار گردد.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: بهتر است در زمين مقابل پليس‌راه شهرکرد - اصفهان مسجد به‌طور مجزا ساخته شود و در مجتمع بين‌راهي نباشد.

وي با بيان اينکه فرستادن خدام حرم امام رضا (ع) به استان‌ها کار پسنديده‌اي است، اضافه کرد: حضرت امام رضا (ع) نماز را آن‌گونه که حق نماز است در صحنه آورد که دشمنان نتواسنتد تحمل کنند.

انتهاي پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۳:۳۰

8 Feb 2020