کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولت نسبت به عملياتي شدن وعده‌هاي خود اقدام کند

23 مرداد 1395 ساعت 12:42

نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت از فرصت يک سال باقي مانده استفاده کند و در راستاي تحقق آثار برجام در اقتصاد بهره بگيرد و نسبت به عملياتي شدن وعده‌هاي خود اقدام کند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، اردشير نوريان نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: علت تعطيلي واحدهاي صنعتي تخصيص نابجاي اعتبار منابع ملي طرح هدفمند کردن يارانه‌ها بود و کسي هم جوابگوي اين مساله نشد.

وي با اشاره به اينکه در چهارمحال و بختياري ۴۵۰ واحد توليدي به دلايل مختلف تعطيل شده است تصريح کرد: طي وعده‌هايي که مسئولين داده‌اند قرار است تا پايان سال ۵۰ واحد صنعتي به چرخه توليد باز گردد.

نوريان خود را حامي برجام دانست و در اين خصوص گفت: برجام براي کشور نه يک معجزه بود نه يک فاجعه و کم و کسري‌هايي نيز دارد البته يک قدم منطقي در راستاي حرکت روبه جلو بوده است.

وي خود را عضو فراکسيون اميد در مجلس دانست و گفت: اگر فراکسيون اعتدال در مجلس دهم شکل‌ گيرد به اين فراکيسون خواهد پيوست و اگر مجلس دو فراکيسوني باقي ماند، در فراکسيون اميد حضور خواهد يافت.

نوريان با اشاره به اينکه ما بايد از مباني نظام انقلاب دفاع کنيم و مي‌کنيم بيان داشت: کشور را با تعارف نمي‌توان اداره کرد و لازم است براي توسعه آن همه تلاش خود را بکنيم.

وي با بيان اينکه براي من فرقي ندارد چه کسي استاندار باشد اذعان داشت: هرکسي در جايگاه استاندار قرار بگيرد بايد بتواند از همه منافع استان حمايت کند.

نوريان با تاکيد بر اينکه نبايد به دنبال جناح‌بازي پيش رفت اذعان داشت: اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، چپ و راست نکنيد به سمت مدارا با مردم پيش رويد و از ارزش‌هاي اسلامي و انقلاب دفاع کنيد.

نماينده مردم شهرستان‌هاي شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: موضوع انتقال آب بايد فارغ از لابي‌ها و فشارهاي محلي و افراد ذي‌نفوذ حل شود.

نوريان تاکيد کرد: اگر تعيين حق‌آبه‌هاي استان چهارمحال و بختياري به صورت غيرمنصفانه انجام شود موضوع جدال دوباره تکرار خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه بايد منافع اين استان در خصوص آب تامين شود اذعان داشت: ۴۰۰ روستاي اين استان با تانکر آبرساني مي‌شود که در اين خصوص بايد چاره‌اي انديشيد.

نوريان بر قدرت رسانه‌ها تاکيد کرد و گفت: رسانه‌ها نماينده چشمي و ذهني مردم هستند و بايد تا مي‌توان از ظرفيت آن‌ها استفاده کرد.

وي تاکيد کرد: رسانه‌ها با سياست‌هاي خود بايد بتوانند مديران را پاسخگو کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 29916

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29916/دولت-نسبت-عملياتي-شدن-وعده-هاي-خود-اقدام-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir