کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روز خبرنگار روز تجليل از پرچمداران زبان گوياي حقيقت و تعالي است

17 مرداد 1395 ساعت 16:26

مدير کل امور بانوان و خانواده استان چهار محال و بختياري طي پيامي روز خبر نگار را به تلاشگران اين عرصه تبريک گفت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين فاطمه دوستي مدير کل امور بانوان در اين پيام آورده است:

به نام خداوند اگاهي و بيان
۱۷ مرداد، روز گراميداشت قلم هاي پاک سرشت و نجيبي است که در دستان اصحاب رسانه و خبر به جامعه آگاهي، اميد و صداقت هديه مي‌دهند.

روز خبر نگار فرصتي مغتنم براي تجليل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز است که با قلم خود به اگاهي و اثر بخشي در جامعه پرداخته اند.

جامعه اي که آگاهي بخشي در آن نقش روشنگري در جاده هاي پيشرفت و تعالي را دارد و بي شک خبرنگاران به عنوان راويان انديشه و فرهنگ چراغداران اين عرصه ي وسيع هستند.

در دنياي کنوني به دليل حضور فن آوري هاي ارتباطيِ پيشرفته و متعدد دست يابي سريع به اطلاعات و منابع مختلف به سهولت امکان پذير است اما آنچه در اين مسير مي تواند فراهم ساز کسب اطلاعات صحيح و قابل اطمينان گردد تنها از طريق خبرنگاراني متعهد، متخصص و درست کار ميسر خواهد بود. خبرنگاران به عنوان مهره هاي اساسي آگاهي بخشي با کنکاش فراوان، به واقعيت مسائل روز پي برده و آن را به افکار عمومي انتقال  مي دهند.

روز خبر نگار روز تجليل از پرچمداران زبان گوياي حقيقت و تعالي است روز پاسداشت زحمات بي شايبه مردان و زناني که فراز و فرود هاي جامعه را به جان مي خرند تا سرزمينشان بر سکوي افتخار و بالندگي بايستد.

ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي عرصه خبر و اطلاع رساني تلاشهاي ارزنده ي اصحاب رسانه در استان چهار محال و بختياري را ارج نهاده و از خداوند بزرگ توفيقات روز افزون براي اين عزيزان مسئلت دارم.
 
 انتهاي پيام/1022ج


کد مطلب: 29826

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/29826/روز-خبرنگار-تجليل-پرچمداران-زبان-گوياي-حقيقت-تعالي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir