۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۲۹۷۸۸
در سه ماهه نخست سال جاری

اشتغال اسمی بیش از 14هزار نفر در شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري گفت: ۷۰ درصد از شهرک‌های صنعتی حداقل۴۰ نفر اشتغال زایی فعال داشته و تا پایان سه ماه ابتدای امسال زمینه اشتغال اسمی ۱۴ هزار و ۹۲۷ در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شد.
اشتغال اسمی بیش از 14هزار نفر در شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا شفیع‌زاده مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک، اظهار کرد: ۲۹ شهرک مصوب و ناحیه صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در حال حاضر در استان فعال و آماده واگذاری به واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کلیه زیرساخت‌ها در نواحی و شهرک‌های صنعتی به منظور واگذاری به حوزه صنعت فراهم شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند و چهار واحد جدید با ایجاد اشتغال ۱۸۶ نفر به بهره‌برداری رسیدند.

شفیع‌زاده با اشاره به شعار سال تقویت و ترغیب در زمینه اشتغال را هدف اصلی این سازمان عنوان و اظهار کرد: در سال ۹۵ فضای خوبی برای سرمایه‎گذاری در بخش صنعت استان ایجاد شده است.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري با بیان اینکه، ۷۰ درصد از شهرک‌های صنعتی هر یک حداقل۴۰ نفر اشتغال زایی فعال دارند خاطر نشان کرد: تا پایان سه ماه ابتدای امسال زمینه اشتغال اسمی ۱۴ هزار و ۹۲۷ در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شد.

وی به پروژه انتقال آب بن – بروجن اشاره و گفت: مشکل تامین آب در برخی از شهرک‌های صنعتی استان با این پروژه تامین خواهد شد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۸:۴۶

26 Dec 2019